Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) 20 kg kwijt!NoaC schreef:Ik ken het niet, maar vind dat je nogal veel wil afvallen....
Dan pak ik een schema van een andere dag, probleem opgelost.
Mijn man wil al snel iets te snoepen mee nemen en dat is nu gewoon niet in huis.
) gehakt........ Ik eet nu ook netjes 3 maaltijden per dag, ik ontbijtte nooit, at wanneer ik trek kreeg en haalde dan wat ik lekker vondt, tja dat gaat natuurlijk niet goed
Als ik geen zin had om te koken , hup frituurpan aan, s 'avonds lekkere trek geen probleem zak chips. Ik voel me nu lichamelijk een stuk fitter en heb weer energie!!! Ik heb nu ook geen maagproblemen meer en het opgeblazen gevoel is ook weg.
) Eet bij de ovenpatat yogonase, maar op deze manier is het makkelijk vol te houden. Waar ik me wel netjes aan hou is de 200 gram groente 125 gram aardappelen en het fruit.
Dus het werkt wel goed blijkbaar?
Maar ik moet zeggen het smaakt me nu best
Het voelt haast als het eten van verboden vruchten

ma ik hoor ook weer als je in je ouwe patroon terug valt dat je dan weer aankomt. Skitter schreef:Ik volg het ook, toen ik het boek net had volgde ik het erg streng, en mijn broeken zaten binnen no time veel lekkerder, maar nu laat me echt te vaak gaan, dus moet weer beginnen. Het enige probleem is dat ik niet mij eigen avondeten kan maken, ik woon namelijk (tijdelijk) bij mijn vriend plus zijn familie in, dus dat gaat niet. Helaas.

Anoniem schreef:ik vraag me af(ken dit dieet niet)of dit iets is voor langere termijn?
Ofwel kun je het gewoon inpassen in je eetpatroon?