En vandaag is het zover.
Hij moet een kies vullen.
Eigelijk gaat het goed maar de verdoving doet z'n zeer
Ik bennu heel zenuwachtig.
Heeft iemand tips?
Groetjes biertje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voel je er niks van! 
Ik wilde je hetadvies geven niet teveel koffie drinken van te voren, maar lees net dat je jong bent, dus je zal nog wel geen koffieleut zijn, hihi. Koffie vertraagd de verdoving en heb je vaker meer van nodig.
(we hadden namelijk van te voren afgesproken dat als ik mijn hand opstak hij zou stoppen met boren) en ja als hij dat dan niet doet kan ik er ook niks aan doen. Toen ben ik twee jaar niet naar de tandarts gedurfd en ben ik na ruim twee jaar naar een speiciale angst tandarts gegaan daar moesten meteen al m'n verstand kiezen eruit en 1 kies die niet meer gevuld kon worden (leuk 1 dag voor je verjaardag). Nu is een vriendin van mij tandarts assistent geworden (net waar je zin in hebt) en nu gaat zij mee naar de tandarts en houd zij mijn hand vast of ik krijg een ijzere buis in mijn handen (omdat na 1 keer knijpen haar hand blauw was)
en een GOEDE TIP zet een mp3 speler op dan hoor je niet alles dat hielp bij mij heel goed!!!!!

biertje schreef:ik heb ik bij een angsttandarts in Arnhem gezeten maar daar ga ik nu niet meer heen omdat het al weer wat minder is geworden.
Alleen ik kan niks eten door de verdoving.
en ik heb honger.
Weet iemand hoelang het duurt voor dat de verdoving er uit is?
Mijn vader is tandarts, dus ik krijg nog weleens voor de lol een verdoving als ik dat wil
Dat is leuk, en dan proberen te fluiten
Kiieek schreef:Mijn vader is tandarts, dus ik krijg nog weleens voor de lol een verdoving als ik dat wilDat is leuk, en dan proberen te fluiten