maandelijkse problemen en bij vriendin slapen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ChrissiejJ

maandelijkse problemen en bij vriendin slapen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 20:39

ja wat doen je dan...en dan bedoel ik vooral als je ook nog eens maandverband gebruikt.. die kun je niet zo makkelijk ergens kwijt als een tampon hahahaha...

nou ja ik zit zelf met dit dilemma (kan zelf geen tampons gebruiken durf het niet en het doet pijn als ik het probeer )

wat doen jullie in zo'n geval.. ik moet eigenlijk bij haar blijven slapen want ik kan niet anders aangezien we de volgende dag samen weggaan en ik geen vervoer ofzo heb (mijn ouders zijn weg )

ik hoor het wel !

RooszZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:41

Je moet het gewoon eerlijk zeggen...
Dat is het makkelijkst
Als je het stiekem probeert te gaan doen, gaat zij zich misschien ook wel afvragen wat je nou aan het doen bent. Zeg het gewoon
(het is toch heel normaal )

Sanneh14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:42

Ik denk, dat je vriendin heus wel begrijpt wat er aan de hand is

zo niet, tsja.

Ik ben zelf ook niet iemand die het snel verteld hoor maarja.

Je kunt het ook in je kontzak steken, valt het niet zo op!

suc6 ermee!

ChrissiejJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 20:43

ja en wat doe je met je afval dat bedoel ik

tamary

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:44

ChrissiejJ schreef:
ja en wat doe je met je afval dat bedoel ik

Gewoon in de vuilnisbak. Doet ze zelf ook, lijkt me zo.

Sanneh14

Re: maandelijkse problemen en bij vriendin slapen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:45

Je stopt een plastic tasje in je tas en als je dan naar de wc geweest bent, wikkel je het heel dik in wc-papier, doe je in je zak, en dan *als ze ff niet kijkt * in dat plastic tasje

_Buddha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:46

ik ben daar totaal niet moeilijk in hoor.. mijn vriendinnen mogen dat best weten.. is toch heel normaal!

dat van sanneh14 is trouwens wel heeeeeel vies

Nickeltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:46

Je kan bij de supermarkt of de drogist zakjes kopen die speciaal zijn voor het weggooien van maandverband. Die zijn ondoorzichtig enzo, dan kan je je maandverband gewoon in de prullenbak doen...
En je vriendin begrijpt het prima als je het even zegt, ze zal er zelf ook wel eens mee zitten toch?
Ik heb zelf ook een keer heel stiekem hierover gedaan bij een logeerpartij en heb me de hele tijd heel ongemakkelijk gevoeld, terwijl later die vriendin bij mij sliep en zij het er gewoon over had...
Dat was eigenlijk best een opluchting!

Sanneh14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:47

rudi schreef:
ik ben daar totaal niet moeilijk in hoor.. mijn vriendinnen mogen dat best weten.. is toch heel normaal!

dat van sanneh14 is trouwens wel heeeeeel vies

ik zeg ook niet dat ik het hygienisch vind (doe het btw zelf ook niet hoor )

maar ja, als je zeker weten , niet wilt dat ze er achter komt...

en idd, er zijn van die speciale zakjes

RooszZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:48

Mn vriendin had verteld dat een vriendin van haar een keer kwam slapen en een hele bak met maandverband en tampons had meegenomen...
Had ze het de volgende dag vergeten mee naar huis te nemen
Stond het daar, bij me vriendin bij de wc

Sanneh14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:49

hahha, dat is toch best nog wel sneu

RooszZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:50

eigenlij kwel ja
Maar zij maakte er blijkbaar geen probleem van

Sanneh14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:50

nee, het is toch ook heel normaal?

ChrissiejJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 20:57

ja ik heb het al gezegd en ze begreep het wel, maar zelf doet ze dit niet nee want ze heeft dit nog niet hahaah, maar ik vind het zo dom dat als ik naar de wc ga en dan met zo'n zakje daarvoor uitkom.. en der ouders zijn thuis (schaam,, ) en ja.. ik ga proberen over te gaan op tampons maar het lukt niet.. is pijnlijk joh.. !!

Sanneh14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:59

ze hebben toch ook wel een prullenbakje in de wc? anders neem je zelf zo'n hele kleine mee, en dan zet je die in t kastje bijv. waar alleen de spullen van je vriendin staan

ChrissiejJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 21:02

ja zo'n kastje heeft zij niet voor zich alleen en ik vind het nogal dom als haar moeder ofzo dat ding wil leeggooien en allemaal van die vieze dingen derin ziet liggen haahah ik ben nogal lastig kweet het maar ik vind dit al niet leuk (dat hele gedoe) en dit dus ook al helemaal niet

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:03

Haar moeder is vast ook wel eens ongesteld..
Ik zou er niet zo moeilijk over doen hoor, gewoon verwisselen en in wc papier wikkelen en in de prullenbak gooien, de meeste mensen hebben wel een prullenbakje op de wc staan

Niet al te onzeker over doen, iedereen (vrouwelijk dan) heeft het, dus het is doodnormaal!

Niet overgaan op tampons terwijl het zeer doet.. Blijkbaar span je je zelf dan teveel als je ze indoet. Dus als je dat gaat proberen bij de vriendin thuis en je bent al wat zenuwachtig, dan gaat het helemaal niet.. gewoon lekker maandverband gebruiken!

Sanneh14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:05

idd, ik ben het eens met Sjietaah

ChrissiejJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 21:06

nee ik wou het niet daar proberen ik wou het thuis gaan proberen, het is woensdag pas, maar omdat ik weet dat het pijn doet wordt ik super gespannen en gaat het helemaal niet..

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:08

Gewoon vragen waar kan ik dit gooien, doe ik ook altijd. Is toch gewon normaal gedoe, niks om je over te schamen.

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:24

gewoon eerlijk vragen: ik ben ongesteld waar kan ik me maandverband laten?
Zeker als vrouwen onder elkaar moet je daar niet moeilijk over doen.

Heleendje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:56

En als je bij je vriend bent dan en er is geen prullenbakje?? Gebruik dan wel tampons, maar dan nog..

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:57

mijn vriendin en ik zijn ook niet de types die er over praten maar ik kan wel makkelijk bij haar naar toilet gaan, dan is het gewoon van 'eeh, meid ik moet even want ik zit met een probleempje' en dan met zon vette knipoog
Zij snapt meteen watik bedoel en zegt dan ook van 'ohja, goh jij liever dan ik Ben nog maar net aan de beurt geweest' we lachen er even over en gaat dan weer door. We hebben er zo nu en dan serieuze gesprekken over. Jouw vriendin zal vast ook ongesteld worden en die moeder is het ook Dus met haar moeder kan je altijd serieus praten er over.Zij zal er heus geen probleem van maken wanneer jij jou maandverband bj dat van haar in het vuilbakje dropt

heleendje: als je bij je vriend bent zet je gewoon zelf ff een vuilbakje als je voor een weekend gaat ofzo, dan maak je die zak toch gewoon zelf even leeg als je weer gaat dat hij het niet hoeft te doen. Ik veronderstel dat je vriend wel weet wanneer je ongesteld bent

Heleendje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:00

Citaat:
heleendje: als je bij je vriend bent zet je gewoon zelf ff een vuilbakje als je voor een weekend gaat ofzo, dan maak je die zak toch gewoon zelf even leeg als je weer gaat dat hij het niet hoeft te doen. Ik veronderstel dat je vriend wel weet wanneer je ongesteld bent

Uhh ja heb nog maar 3 dagen ofzo met hem, maar dat komt wel, dat ie t weet Bedankt voor de tip

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:04

Ik weet niet wat voor maandverband je gebruikt, maar je kunt dat toch gewoon oprollen in de verpakking van je schone maandverband? Dan wordt het een rolletje en kun je het gewoon weggooien zonder dat het er verder vies uit ziet van de buitenkant ofzo? of zeg ik iets raars