Ik ben in Nijmegen geopereerd in de Sint Maartenskliniek. Ik heb 5 weken thuis gelegen en na 4 maanden zat ik weer op de pony, ik heb wel alle records verbroken volgens de artsen daar hahaha.... alleen vertelden ze me de dag na de operatie dat het de pijnlijkste was die ze daar deden
maar beter erna als ervoor... ik kan me gelukkig nu wel niets meer van de pijn herinneren.
Toen ik een baby was wilde ik nie met mn benen als een kikker liggen bij het consultatiebureau, maar thuis wel dus hebben ze het (helaas) niet verder onderzocht. 4 jaar geleden kreeg ik er vrij veel pijn aan en werd naar allerlei therapien gestuurd, ze dachten dat het iets met de spieren was... toen zijn we na een tijd terug gegaan naar het ziekenhuis omdat ik nog steeds pijn had en het alleen maar erger werd. Ze hebben me toen naar Nijmegen gestuurd en daar vertelden ze me dat ik hoognodig een operatie nodig had. In december werd me dat verteld en in maart werd ik al geopereerd.
Ik moet er dus later wel op letten bij mijn kinderen en al vroeg echt onderzoeken of ze het ook hebben, dan kan ik ze een hoop ellende sparen door een spreidbroek ipv een operatie op iets latere leeftijd