Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Ze zagen je bekken dus op 3 plaatsen door en draaien dan als het ware je heupkom. dit zetten ze vast door aan de achterkant van je bekken (bij je kont, meestal) een stukje bot af te zagen, wat ze dan als spie gebruiken, zodat er geen raar gat in je bekken ontstaat. Vanaf je heupkam(die rand die je kunt voelen van je bekken) zetten zie die pin er dan verticaal in, door die spie heen, zodat die op zijn plaats blijft. Die pin is ongeveer 10 cm lang. Hij steekt een stukje uit bij je bekkenkam, als ik bepaalde heupbroeken of riemen aan heb, zit die precies op de bovenkant van die pin, dat zit niet zo prettig. ook voel ik hem als ik op mijn zij in bed lig, dus vandaar dat ik er over denk om hem te laten verwijderen
Bovendien voelt het vel op mijn bovenbeen heel strak sinds ik geopereerd ben. dit schijnt ook minder te worden als de pin eruit gaat.
maar beter erna als ervoor... ik kan me gelukkig nu wel niets meer van de pijn herinneren.
maar ik heb 6 van die heele gezellige boekjes waar alles staat uitgelegd maar over een pin weet ik niet meer. (nog even na lezen)

Het voelt ook wel een beetje stijfjes enzo aan daarna maar volgens de arts kwam het dan door de stand van je benen dat die dan je heup irriteerde op dat moment. (Het precieze verhaal weet ik niet meer
) Maar ik wil een beetje een schatting kunnen maken hoe lang ik niet kan rijden.