Ik wist niet wat ik mee maakte.. Ik had al 4 dagen last van steken in mijn buik.. Maar eigenwijs dat ik ben besteedde ik er voorderest geen aandacht aan.. Maar ik ging net naar toilet.. En zag dus dat mijn urine met bloed was.. Knalrood bloed. Dus ik heb net mijn huisarts gebeld.. en heb om 3uur een afspraak.. Pfff ik hou hier helemaal niet van! Heeft iemand dit ooit gehad?? Een blaasonsteking heb ik ervaring mee.. Dit is totaal andere pijn. Het zijn loei harde steken in mijn buik.. en niet dat "branderige gevoel" wat je bij blaas onsteking vaak hebt.. Wie of wie.. weet wat dit kan zijn.. duurt nog zooo lang voordat het 3uur is.. en ik loop me helemaal druk te maken
Sorry ik kan je niet helpen,heb vermoeden dat het een ontsteking van de nieren kan zijn,maar ik kan je geen zekerheid geven ,Ik zou je niet te veel ongerust maken,anders had je arts je wel naar spoed verwezen.
hmm,, ik zou toch denken dat het blaasonsteking is. Ik heb dit ook wel is eerder gehad en had toen ontzettende blaasontsteking..! veel succes om 3 uur!
Toch denk ik dat je een blaasontsteking hebt.Heb je koorts?dan kan het ook zijn dat je al richting nierbekkenontsteking gaat.Maar de dokter zal je wel meer kunnen vertellen.Sterkte!
Dank je wel.. maar ik heb gelezen dat het nierstenen kan zijn.. of nierkanker en blaaskanker... Nee ik ben aan de pil en altijd regelmatig ongesteld..ben het net 2 weken niet.. Sowieso was het vuurrood.. en dat is het bloed van mijn ongesteldheid niet
ik zit ook al 1,5 jaar thuis met iets vervelend en artsen kunnen niks vinden maar als je direct denkt dat je iets ernstigs hebt dan heb je geen leven meer (deed ik in het begin namelijk ook) Laat je het weten, ik heb het namelijk nog nooit meegemaakt? Had wel eens bloed door de ontlasting enja... je raad het al... darmontsteking...
Wat voor pijn heb je? Probeer dat voor jezelf maar vooral voor je dokter duidelijk onder woorden te brengen. Is het continu? Zijn het steken? Heb je pijnaanvallen met het gevoel dat je niet stil kan zitten en echt moet bewegen (bewegingsdrang)? Zakt de pijn soms weer af? Neem urine mee naar de huisarts, maar dat zal hij zelf ook wel gezegd hebben...
Mijn moeder had dit vorige week ook. Die heeft haar leven lang al blaasontstekingen en weet heel goed hoe dat voelt. Deze keer was anders zei ze en ook zij plaste alleen maar bloed. Toch bleek het een blaasontsteking te zijn.
Hmm.. oke.. Ik heb vooral keiharde steken.. Je hebt eerst het gevoel dat je naar het toilet moet.. endan komt er niks(net als bij blaasonteking ) en dan komt er allemaal bloed..en het doet pijnnn *auw*
maar dat branderige heb ik helemaal niet.. buiten dit ben ik ook niet ziek of iets.. heb alleen een hele pijnlijke buik.. voelt helemaal opgezwollen ( net als bij dat je ongesteld bent dta je buik een beetj "bol" is)
Aha... Tja hieruit kan je wel allemaal conclusies gaan trekken, maar de huisarts zal het zelf het best kunnen. maar neem geen genoegen met enkel een gesprek. Daar heeft mijn huisarts nogal een handje van. Hij moet op zijn minst controleren of je direct pijn aan je nieren hebt en hij moet je urine controleren of opsturen voor uitgebreidere controle. Dat mag je echt verwachten. Maar ga niet direct uit van kanker. Kanker aan de nieren is heel erg zeldzaam. Aan de blaas komt ietstiepietsie vaker voor, maar is nog steeds zeldzaam en komt dan vooral voor bij mensen op leeftijd die heel erg veel gerookt hebben, in combinatie met matig alcohol gebruik...
Het zal waarschijnlijk een erge blaasontsteking zijn, heb ik zelf veel ervaring mee! Ik bleef er te lang mee door lopen en had toen urineweginfectie, misschien is dat het bij jou nu ook geworden! Sterkte vanmiddag!
Een half jaar geleden kreeg ik op mijn werk (C&A) ineens echt waanzinnige steken in mijn onderbuik, niet normaal. Ik ben naar de kantine gegaan en ben uiteindelijk dus ook naar de wc gegaan. Inderdaad, een heleboel bloed in de wc. Heb in paniek mijn ma opgebeld en die zei dat ik de dokter maar moest bellen. Ik naar de dokter, plasje ingeleverd etc. Hij vermoedde een fikse blaasontsteking maar stuurde me toch maar naar het ziekenhuis. Op de eerste hulp zelfs van mijn stokkie gegaan van de steken. Ik moest een CT scan laten maken van mijn nieren / blaas. Hierop was niks te zien, dus de artsen stonden voor een raadsel. Ze hebben me maar naar huis gestuurd met een dosis antibiotica die je een olifant nog niet eens zou geven. 2 dagen lang heb ik nog enorme pijn gehad maar daarna zwakte het af. Uiteindelijk had ik geen last meer.
Het zal dan toch een ontsteking zijn geweest, al weten ze het niet zeker. Aan mijn plas te zien was het ook een blaasontsteking alleen volgens hun kon dat nooit zo'n heftige reactie geven. Ik had al meerdere blaasontstekingen gehad en dit was totaal niet zoals mijn eerdere blaasontstekingen. Ik had geen pijn bij het plassen en moest ook niet om de minuut naar de wc.
Succes ermee, maak je niet te druk! Het zal allemaal wel mee vallen
Bedank voor je verhaal kipje.. dar herken ik van alles aan.. Alleen zijn mijn steken niet zo erg dat ik er van flauw val maar meer zo erg dat ik helemaal me zelf in elkaar vouw als ik ze heb en ga zitten zweten.. Maar goed.. nog 2uurtjes en dan hoor ik het.. maar hij heeft niks gezegd dat ik urine moest mee nemen.. ik denk dat ik het daar moet doen ofzo