Hier het topic waar het mee begon:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=573833&hilit=
Nou, de pijn werdt ondragelijk, ik lag steeds meer op bed te roepen dat het behoorlijk vermoeiend is!
Afgelopen woensdag ben ik bij mijn fysio geweest, hij durfde er niks aan te doen omdat ie eerst wilde weten of er geen andere schade was voordat hij eraan zou komen.
Hij heeft een vragenlijst in gevuld en wat oefeningen gedaan, het verbaast me, ik kon veel minder dan ik dacht, ik had zelfs verminderde kracht in mijn armen en handen!
hij heeft een briefje uitgeschreven voor mijn huisarts...
Afgelopen Vrijdag moest ik mij melden bij mijn huisarts, hij las het briefje en zei met een bedenkelijk gezicht: 'Dit is niet veel goeds!'
hij heeft wat vragen gesteld en wat nagekeken, in mijn onderrug zit een grote bult precies op mijn ruggegraat, die heeft ie nagekeken, hij ging weer op zijn stoel zitten met de woorden:' jij hebt geluk gehad meid, je had je nek wel kunnen breken, ga maar heel gauw naar het ziekenhuis om foto's te maken!'
Ik dacht dat het wel mee zou vallen allemaal maar het is allemaal heel teer daar...overigens zei die het niet zo maar met andere woorden, hij is nogal bekakt!

Uiteindelijke conclusie: zoiezo een ernstige whiplash, klasse 4 met neurologische klachten tot in de onderrug vandaar de bult.
Deze week met spoed foto's maken om te kijken of ik geen afgebroken wervels heb en bot en spierscheuringen, na het ziekenhuis wacht er een o zo fijne hals-kraag op mij!
ik heb al tegen mijn paard gezegd dat zij er niks aan kon doen en dat het haar schuld niet was!

Ik laat nog van mij horen na het ziekenhuis, dat zal wel eind deze week zijn...
doeidoei!