Ik dacht dat ik vanaf toen de hele wereld aan zou kunnen, zo bang was ik en zo trots dat ik het allemaal had doorstaan......

Er bleek toch 1,5 mm kwaadaardig te zijn ( kanker) , en na een lange weg van psycholoog en 2 gynecologen ben ik nu bij een psychiater, omdat het verwijderen van de baarmoeder, hals en mond nu noodzaak is.
Bij een psychiater omdat ik enorme angst heb voor de operatie.
Gebukt ga onder enorme paniekaanvallen.
T waarom? Is moeilijk van jezelf te zeggen, maar ik maak in mijn vak wel veel mee.
Toch veel mensen waarvan je achteraf zegt: had je dat niet kunnen weten?Dat die of die onbetrouwbaar is?Maakt je onzeker, omdat t je beste kennissen waren.
Mensen dus die liegen om van allerlei redenen, meestal om gewin of een soort van afgunst.
Mensen ook waar je je hart en ziel inlegde,en die je geholpen hebt, ook financieel.
Mensen die zich anders voordoen als ze zijn.
---------
Dan komt er ineens een abdrupt einde aan een eventuele kinderwens ( had ik die, had ik die niet?) en in je achtehoofd natuurlijk de kanker.
T Is voor mij dus heel moeilijk om mijn leven in handen te geven van een ander.
Zo , ff eigen psycho gespeeld!

Ik moet denken aan alle voordelen, ik weet t.
Ik moet denken aan de hormonen die ik straks misschien niet meer hoef te slikken, aan t feit dat ik alweer iets heel engs heb overwonnen.
Ik moet denken aan alle Bokkies die in het echt fijne mensen zijn, die me steunen.
Aan de gyn, waar ik een goed contact mee heb, en aan Wil, mijn moeder, Toon en de meiden die me steunen.Aan alle mensen die de kans die ik krijg niet krijgen: t leven.
Ik ben snachts al 15 x geopereerd, en als ik dan wakker word ,in de trouwe ogen van mijn oude kater, Ludo Sanders, kijkend ,met zijn groengele ogen zo groot als riksen, als vervanging voor de operatielampen, dan ben ik ZO gelukkig........
De beesten, ook de paarden, de handelspaarden, vrolijken me op, t is net of ze t weten.

Ik zit nu aan een schema van seroxat/ paraxotine i.c.m. ozezepam.
Als dit goed is ingewerkt gaat t grote feest gebeuren, ca over 2/ 3 weken .
Wie kent deze medicijnen?
Ben er nu enorm rusteloos, en erg moe door.