Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wel gemakkelijk, maar soms ook best vervelend ja. Ik was vb. net twee uur samen met mijn vriend (was op oudejaarsnacht!) en val ik lekker tegen hem in slaap op het feestje haha. Moet het nu nog horen 

Ir111 schreef:Ik ga dan nl even wat archiefklusjes doen, of ons keukentje even opruimen. Normaal niet echt mijn werk maar dan raak je door het dode punt heen!
) en hij zat gewoon te slapen op een trappetje
. Maar er zijn natuurlijk ook mensen die het weer andersom hebben.
haha
Miss_Montana schreef:Tjee wat vreemd zeg.
<knip>.
nouja het lijkt me inderdaad ook vreselijk om van die busreizen enzo helemaal mee te moeten maken altijd. Het is soms wel economisch met je tijd omgaan als je op een lange autoreis alvast wat uurtjes slaap in kan halen van een wilde stapnacht daarvoor
dutje op de bank! PinkiiY schreef:Ik ben toch altijd zo verbaasd dat mensen dat kunnen! Zomaar in slaap vallen als je bijvoorbeeld een film aan het kijken bent, snap daar nou nooit wat van![]()
) maar verder...
En van leren word ik ook érg slaperig, ben wel eens boven een boek in slaap gevallen. Dacht al pagina's lang: ik wil liggen, maar het was zó spannend dat ik doorlas en dus later wakker werd in de meest oncomfortabele houding.