meisje23 schreef:ik heb ook vaak last van mijn knie(en)
heb het al jaren en was eerst volgens de huisarts de groei, ben inmiddels 24 dus allang uitgegroeit lijkt me!
foto's van de knieen waren allemaal goed maar de pijn blijft!
heb een tijdje veel te fanatiek gesport, zonder op te bouwen zeg maar en daarna is het veel erger geworden, kan niet meer normaal fietsen en hardlopen, paardrijden gaat gelukkig wel!
soms heb ik een paar weken nergens last van en dan opeens is het er weer, bv als ik zit en mijn been te lang in 1 positie houd(gebogen)dan gaat het pijn doen, als ik dan mijn been weer strek hoor je allemaal geknak en dat doet super veel pijn en dan trekt het na een minuut ofzo weer weg, zit net onder de knie..
iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn??
wat jij noemt had ik dus ook.. ik kon ook niet normaal fietsen en hardlopen.. zoals ik in m'n eerdere bericht hier al zei is het nu véél minder, fietsen gaat nu heel goed, alleen hardlopen niet..
Ik had ook af en toe nergens last van (maar dan een paar dagen, geen weken..) en dan opeens was het er weer.. er waren perioden dat ik het elke dag had en dan opeens weer ff niet.. heel raar..
En als ik zat en m'n been te lang in 1 positie hield kreeg ik ook steken..
Bij mij kwam het dus doordat m'n ene been iets langer was dan de ander, en het gewoon verkeerd verdeeld werd over m'n knieen, daardoor kreeg ik last (+dat ik dan nog eens zwakke knieen had).
Hiervoor kan je steunzooltjes krijgen, waarbij de ene dan dikker is als de ander zodat je weer gelijk loopt
Ik weet niet ofdat dit bij jou zo is maar dat was de simpele reden bij mij..