Eerste keer, hoe te doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jommel

Eerste keer, hoe te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 20:43

Haii

Ik heb een hele lieve vriend, waar ik veel van houd. we hebben er een open gesprek over gehad, en zijn allebei toe aan "het."
T is niet zo dat we het hebben afgesproken ( zovan: nouja, 23ste dan maar? ) maar we wilden wel allebei weten of we er aan toe waren, en hebben t gewoon aan elkaar gevraagd.

nou weet ik niet of hij weet dat ik nog maagd ben, maar dat ben ik wel.
Ik ben bang dat we straks ergens liggen en dat na "het "er overal bloed van mij ligt ( dat is toch soms, na de eerste keer? )

Nou, vertel me jullie ervaringen

Marja1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 21:00

tja ik ben ook nog maagd dus ervaringen daarmee kan ik je niet vertellen

Je zou een handoek kunnen neerleggen tegen het bloed.

veel plezier

Wim_B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 21:10

Zorg in ieder geval dat je allebei ontspannen bent op HET moment en net wat je al zegt , plan het niet laat het gebeuren en geniet van DAT moment....

En zorg in ieder geval voor een goed voorspel en eventueel een handdoek onder de lakens....

Arethe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 21:11

handdoek inderdaad in de buurt, glijmiddel is ook handig voor als het niet helemaal lukt..

voor de rest gewoon genieten van het moment en van elkaar..
Niks forceren, laat het gewoon ..tja gebeuren..

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 21:35

nounounou, zo'n bloedbad wordt het nou ook weer niet, 't is geen slachtpartij(auw...)

Als je heftig paardrijdt, is de kans reeel dat er helemaal geen bloed te zien is.
Bij mij (ruim 20 jaar geleden) was de 1e x niet pijnlijk en geen drupje bloed te zien.

Maar nu de wijze raad (ahum):
als je met hem hier niet open over kan/durft te praten, kan je er toch nog niet aan toe zijn om het te doen?
Da's nog veel intiemer. Grote kans dat je dan zo gespannen bent, dat je niet echt kunt genieten!

Libiris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 21:41

Gelukkig is mijn eerste keer niet zoals jij beschrijft.....heb van beide geen last gehad. En ik zou het gewoon vertellen..... Het komt vast goed. Niet teveel over nadenken en niet teveel naar dat soort verhalen luisteren....

Lekker genieten....en lukt het niet....dan gewoon lekker knuffelen of zoiets.
Is dit ook voor hem de eerste keer?

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 21:43

het is denk ik wel makkelijk om op de voorhand al aan hem kenbaar te geven dat het je 1e keer is. Ik ben ook nog maagd, en vertel dit meestal al vrij vroeg, hebben mannen ineens stukken minder verwachtingen van je, en als ze dan nog geinteresseerd blijven weet je in elk geval zeker dat je niet alleen maar om de daad draait.

Wim_B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 21:47

Libiris schreef:
Lekker genieten....en lukt het niet....dan gewoon lekker knuffelen of zoiets.
Is dit ook voor hem de eerste keer?

En dit kan al heel lekker wezen.

Onthoud ook goed dat als je op een gegeven moment niet verder wilt , je het dus te eng vind worden , jij de baas bent en alles kunt stoppen..

CarpeDiem schreef:
en als ze dan nog geinteresseerd blijven weet je in elk geval zeker dat je niet alleen maar om de daad draait.

Hier sluit ik mij ook bij aan..

Jasmijn159

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 21:51

Bij mij viel het wel mee. Maar een handdoek bij de hand is altijd handig.
Alleen waarschijnlijk kom je de eerste keer toch niet zo ver...

En idd: ontspan en geniet, doe niks tegen je wil in.

Leo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 22:10

Gewoon vertellen dat je nog maagd bent.
Waarschijnlijk voelt hij zich zelfs gevleid dat jij je door hem wilt laten ontmaagden!

Niet druk maken, lekker ontspannen en het laten gebeuren. En niks doen waar je niet 100% achter staat!

Sily

Re: Eerste keer, hoe te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 22:23

Nou overal bloed zal niet snel gebeuren hoor, van de mensen die ik ken en waar ik het er wel eens mee over gehad heb zijn er maar heeeeeeel erg weinig die daadwerkelijk een beetje vloeien,het mag de naam bloeden niet eens hebben.

Zoals hierboven al gezegd, ga nu niet lopen wachten op het moment dat het gaat gebeuren.
Blijf gewoon rustig jullie gang gaan en als het echt zover is gebeurd het vanzelf.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 22:31

de eerste keer......

wat een drama was dat bij mij zeg! veeel te zenuwachtig, t lukt niet, hij kwam er niet in, en t deed toch best wel een beetje pijn.....
bloed heb ik nooit gezien, wel hadden we voor de zekerheid even een handdoekje eronder gelegd

na heel wat gechiegel van ons allebei besloten we het de volgende dag nog maar es te proberen!
condoom erbij, wat een geklungel zeg! ga daar dus echt even mee oefenen, om die goed om te doen

2e keer ging heeel wat beter, ik was meer ontspannen( dankzij toch dat ene glaasje cola beerenburg) en eigenlijk voelde dat best wel prettig zeg!

whehehe en toen we eigenlijk doorhadden hoe het een beetje moest tja....hihihihi

zeg eerlijk wat je wilt wat je voelt en wanneer je het eng vind, t is nieuw t is spannend je weet totaal niet wat er nou allemaal gebeuren gaat toch??

en belangrijkste:
niet doorgaan als je t niet leuk meer vind, er komt altijd wel een volgen de keer

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 00:39

-> MW

Snoevie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 09:20

ik voelde me heel wat,toen het was gebeurd
ik zou het niet 'afspreken' hoor,het moet iets zijn wat gewoon gebeurd.anders ben je onbewust toch zenuwachtig en gespannen.
ik heb ook helemaal geen last van bloedingen gehad,en geen pijn ook.
ideaal toch

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 09:48

Maak je hier niet te druk over. Als jullie er allebei aan toe zijn gebeurt het vanzelf een keer. En bij mijn eerster keer was er ook geen bloed en geen pijn.

amsolusa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 15:41

Citaat:
Maar nu de wijze raad (ahum):
als je met hem hier niet open over kan/durft te praten, kan je er toch nog niet aan toe zijn om het te doen?
Da's nog veel intiemer. Grote kans dat je dan zo gespannen bent, dat je niet echt kunt genieten!

ze zegt toch juist dat ze er wel goed over kam praten? of ben ik gek

Bombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 17:34

Je zou eigenlijk eens naar www.sexwoordenboek.nl (of sekswoordenboek.nl) één van die twee moeten gaan, daar zit een forum bij en daar wordt dit superuitgebreid besproken. Je kunt de boel ook een beetje "trainen" met je vingers erin enz enz naja dat staat daar in iedergeval allemaal bij. Maar ik heb eigenlijk nog nooit van iemand gehoord dat het echt bloedde ofzo, dat zijn volgensmij sprookjes uit de koran ofzo... iig succes!

Gerbenfroh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 09:13

Ben je al wel met hem verder gegaan dan? Anders, doe het stap voor stap. En die verhalen zijn overdreven hoor, ik heb ook niet gebloed toendertijd en het deed ook geen ongelooflijke pijn.

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:07

Doe lekker rustig aan. Veel knuffelen en een beetje aan elkaar zitten. Het juiste moment komt wel, daar moet je niet naar op zoek gaan. Ik zou zeker even tegen hem zeggen dat het voor jou iig de eerste keer is, dan kan hij daar rekening mee houden. En dat bloeden is een fabeltje.....

Chocotof

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:10

De eerste keer was voor mij met mijn huidige vriend.
Ik was nog maagd, hij niet.
Hij heeft er rekening mee gehouden maar ik heb
geen pijn gehad en geen druppeltje bloed.

onbekend2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:11

vooral niet bang zijn als het niet de eerste keer lukt... ook dat is heel normaal en helemaal niet erg....gewoon nog een keer proberen...
Bloeden gebeurd soms (bij mij wel) , dus een handdoekje eronder is wel prettig...

ik zou overigens wel vertellen dat je maagd bent, want dan kan je vriend daar rekening mee houden en extra voorzichtig doen

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:33

Is je vriend zelf wel ervaren? Dat scheelt al een hoop in het geklungel

Mijn eerste keer is eigenlijk helemaal vanzelf gegaan, hij wist wel hoe het moest, heeft de tijd genomen om mij opgewonden genoeg te maken. Geen pijn, geen bloed.

Ik zou het een beetje laten gebeuren allemaal, gepland krijg je een hoop zenuwachtig gegiechel en spanningen bij jou waardoor je de boel dichtknijpt en het misschien wel zeer kan doen. Als het moment er is en je bent allebei opgewonden dan gaat het wel vanzelf hoor

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 13:02

hihihi nounou, dat bloedbad valt erg mee hoor, daar hoef je je niet druk over te maken.

Is hij nog maagd? zoniet, dat scheelt wel in het geklungel over het algemeen, zoja, dan kunnen jullie gezellig samen klunzen

Gewoon ontspannen en de tijd ervoor nemen, drink een borrel, maak het gezellig en relax... vooral niet gaan stressen, zie de humor er van in en ga er gewoon van uit dat het niet perfect zal gaan, dan ga je er vanzelf al veel meer ontspannen mee om.

Handdoekje en glijmiddel zijn goede ideeen, maar zorg vooral dat je opgewonden genoeg bent voor hij verder gaat, dat scheelt echt heel veel in de pijn.

Mijn eerste keer was ongepland, maar zonder een centje pijn, was meteen hartstikke fijn, ik had er meteen een nieuwe, goedkope hobby bij waarmee je vet verbrandt en de deur niet eens uit hoeft

Nee joh, gewoon laten gebeuren, niets doen waar je je niet zeker bij voelt ..

En verder... Enjoy!!

Dennis v m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 12:41

bloedbad, heb ik nog nooit gezien, nog niet eens een beetje bloed. En dat ontspannen zal er hoogst waarschijnlijk de eerste keer niet echt inzitten denk ik.

hyppolyte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 12:51

Zorg ervoor dat je er zelf helemaal achter staat als het gaat gebeuren, een beetje gezonde spanning is niet erg, maar als je je er niet prettig bij voelt, dan moet je het gewoon nog niet doen. en vertel dat ook aan je vriend dat je wilt stoppen als je je er niet goed bij voelt. Als je ontspannen bent en je bent er klaar voor is de kans klein dat je gaat bloeden, ben je dit niet dan is de kans groter dat het gebeurt

@ Bombarie dat bloeden is trouwens geen koran sprookje, graag een beetje op je opmerkingen letten de volgende keer.