Echt zoiets weirds meegemaakt vandaag. Zal hieronder even mijn verhaal vertellen.
Ik moest bloed laten prikken in het ziekenhuis. Ik heb dit echt al tig keer moeten laten doen en normaal gezien vind ik het allemaal erg interessant om te zien. Sterker nog, ik ga volgend jaar waarschijnlijk MBLO doen (HBO medisch, biologisch laboratorium) en zal dus ook vaak genoeg op de prikpoli terecht komen! Ik heb ook al een dagje meegelopen op de prikpoli en vond het errug interessant!
Maargoed.. Ik dus geprikt. En ze konden mijn ader maar niet vinden. Heen en weer steken (deed geen zeer) en nóg niet kunnen vinden! Ik werd ondertussen helemaal duizelig en begon sterretjes te zien. Toen begonnen ze aan mijn linkerarm. Een enorme suis kwam in mn oren en vanaf toen lag ik plat. Ik werd wakker op de brancard...
Goh, meisje toch, zeiden de prikkers. Had je even moeten zeggen dat je bang was voor bloed! Ik zo van: ja maar dat ben ik niet! Je hoeft je niet groot te houden hoor

Maargoed, ik stond weer op en ging enigzins wankelend richting afdeling opname. Daarzo weer hetzelfde verhaal en lag ik weer op de brancard. Echt heel weird gewoon!
Jullie ook wel eens flauwgevallen? om onnozele redenen? of kwam het wel opdagen met een reden? Ben wel eens benieuwd