Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
terorita schreef:helaas ben ik 2 jaar geleden gestopt met de pil.
om medische redenen, ik kan niet tegen de hormomen van de pil.
mijn darmen reageren hier op.
prikpil of iets dergelijks is dus ook geen optie
terorita schreef:kreeg je dat naproxen op dokters recept??
terorita schreef:dat ik de pil niet meer kan slikken schijnt met mijn bevalling temaken te hebben 7 jaar geleden.
zal niet in de details treden, maar het was toen behoorlijk zwaar,
de placenta wilde ook niet komen, 2 dagen na max zijn geboorte kreeg ik baarmoeder ontsteking.
mijn baarmoeder heeft er een behoorlijke opdonder van gekregen, daar zit litekenweefsel in.
wat de kombinatie van pil en darmen betrefd is met toen wel uitgelegd, maar hoe het zit weet ik ook niet meer precies.
laat ik het zo zeggen, ik slikte de pil en wat de stopweek van de pil was dus dat je dan normaal gesproken ongesteld word, was bij mij de enige week dat ik niet menstrueerde.
kortom ik kreeg bleodarmoede ijzer tekort en weet ik wat allemaal.
de pijn in mijn buik werd toen steeds op de baarmoeder gegooid.
eindelijk was er een dokter die door had dat het niet mijn baarmoeder was maar mijn darmen.
er blijkt een stof in de pil te zitten waar mijn darmen op reageren.
ben toen acuut met de pil gestopt en knapte ziender ogen.
er zijn nog wat testjes gedaan om te kijken of er een pil is waar ik niet op reageer niet dus.
tja en wat geen pil slikken betrefd wij zijn aandeel houders in een rubberplantage geworden.
spiraaltje vind ik zelf niet echt een optie mede door het liteken weefsel in mijn baarmoeder
en binnenkort laat mijn man zich hopelijk steriliseren
jilleroo schreef:heb je nog even pb gestuurd
ik heb aleve ook gehad, werkte goed, ibu ben ik bijna imuun voor omdt ik dat nogal vaak slik voor mn rug..