Wie heeft dit nog meer? Want als ik een spuit moet hebben raak ik helemaal in paniek, voel me dan soms net een klein kind

Groetjes, Iris!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Alleen bloedprikken heb ik gelukkig nog nooit gehoeven.. Als ik die verhalen hoor. 
ik kreeg al de zenuwen toen ze het steeds over die vogelpest hadden en dat er eventueel een spuitje moest worden gegeven. En bloedprikken ; nahah, echt niet, dan snij ik me nog liever als dat er een naald in me moet. Terwijl ik wéét dat het geen zeer doet, heb vaak zat bloed moeten laten prikken en toen was er geen probleem maar brrr, ik kan echt al nu gaan huilen.
)

ik raak meestal helemaal in paniek als ik een prik moet, of wat dan ook. Meestal als ik een spuit moet, moet ik apart in zo'n kamertje waar kleine kindjes ook altijd spuiten krijgen, met speelgoed om je te ontspannen

)
dat gaat echt niet. Waarom weet ik niet maar ik flip helemaal en ik weet daarna nieteens meer wat ik heb gedaan 

Dus hij moest van de zuster weer op de bank gaan liggen en ze ging een kopje thee met suiker voor hem halen.