Iemand ervaring met herbalife?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MirZam

Iemand ervaring met herbalife?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 13:38

Een collega is razend enthausiast over de producten van Herbalife,
Hij gebruikt ze al geruime tijd en voelt zich fitter en heeft geen hongergevoel meer.

Mijn intresse ligt vooral bij de shakes en de kruidetabletten die de darmen stimuleren. Dus dan mag je gewoon avondeten, maar heb je tussendoor geen hoger..

Klinkt ideaal voor mij.. Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 16:16

LZP --> MW

tinkerabc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 16:20

De enige ervaring die ik ermee heb, is dat ik het weleens van een afstand geroken heb: tjee, wat een stank komt er van de shakes af zeg! Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit naar binnen krijgen...

Maar goed, volgens mij niet echt een reactie waar je wat aan hebt... sorry.

Ier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 16:41

Dit is ook niet bepaald een nuttige reactie over Herbalife ;
maar een vriendin haar nichtje zat ook aan de shakes; met afvallen werkt het inderdaad geweldig. Toen ze vond dat ze op een 'goed gewicht' zat stopte ze met die shakes & kwam ze geweldig hard aan; werd ze nog dikker als voorheen.

Zo geweldig lijken die shakes me toch niet.....

Bovendien ben ik er van overtuigd dat je beter door sporten + gezond eten & veel water drinken veel meer bereikt als met die 'troep' van Herbalife & andere bedrijven die je 'afvalproducten' proberen aan te smeren.

Naimz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:01

Mijn vorige instructrice gebruikte 't, ze moest er pillen voor slikken en shakes drinken.. Ze zij dat het echt heel goed werkt en dat het niet alleen werkt voor afvallen.. Maar het doet mij een beetje aan van die troep denken net als Slimfast..
Laatst bijgewerkt door Naimz op 21-04-06 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:12

Mijn moeder is er 15 kilo meet afgevallen!

Fuzza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:26

Geloof me het werkt echt niet zo goed. En dat je geen honger hebt is ook onzin, mijn moeder gebrukkte het ook en die viel zowat om. Toen ging ze wat anders gebruiken en toen viel ze op een 'leuke' manier af..... plus dat die shakes enzow helemaal niet goedkoop zijn ..

Arzil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:31

Mijn moeder gebruikt het ook, ze vind de shakes heerlijk!! Gebruikt die dingen als maaltijdvervangers ofzo.

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:32

troep!!
je valt idd af, maar zodra je stopt, komt het er zo weer aan, met een paar extra kilotjes erbij. Ben er helaas zelf voorbeeld van plus een ander aantal mensen die het ook gebruikte. Mijn idee is en dat werkt super. Je eetpartoon aanpassen. Naar een dietiste die jou daarbij helpt. Alle dieeten helpen. Maar zodra jij daarmee stopt, kom je weer aan. Dus verander je eetpartroon

Helderder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 21:40

Mijn buurvrouw verkocht het, ze stopte er mee omdat ze niet langer dat spul kon verkopen omdat ze zelf almaar dikker werd, terwijl ze duizenden shakes heeft genomen. Ze vond het achterbaks om dat spul dan te verkopen terwijl het bij haar iig al niet hielp.

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 08:22

ik heb het ook gebruikt. Vond het vies en ik viel er geen gram van af. Werd ook niet fitter ofzo. Is ook erg duur trouwens.
Ben na het stoppen wel 4 kg aangekomen en dat wil er gewoon niet meer af.

Meissie17

Re: Iemand ervaring met herbalife?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 12:52

MirZam schreef:
Een collega is razend enthausiast over de producten van Herbalife,
Hij gebruikt ze al geruime tijd en voelt zich fitter en heeft geen hongergevoel meer.

Mijn intresse ligt vooral bij de shakes en de kruidetabletten die de darmen stimuleren. Dus dan mag je gewoon avondeten, maar heb je tussendoor geen hoger..

Klinkt ideaal voor mij.. Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben?

Ik heb het ook gedaan en ben best veel afgevallen..
Maarja je veransdert je eetgewoontes helemaal niks ermee.. En je zult toch echt een keer moeten stoppen ik denk dat als je hiermee stopt is de fitheid zo weer weg.. Je kunt het beter doen met gezonder eten

Namiira_hvj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 12:54

Hmmmm Herbalife!
Ik ben 13 maar jatte áltijd de herbalife van mijn moeder,
zooo lekker die prut!

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 14:38

Ik zou gewoon afvallen door te sporten en gezond te eten

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:27

Belachelijk duur en het komt allemaal weer terug als je op je streefgewicht bent.
(heb ik gezien bij mijn vader)

Je kan beter je eet-bewegingspatroon aanpassen, is veel goedkoper. Werkt beter en is blijvend!

Alwiene

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 15:48

Het is voor mij alweer een behoorlijk aantal jaren geleden dat ik aan de herbalife zat, maar toch even een reactie.

Ik vind het spul geweldig, ik ben er inderdaad mee afgevallen maar misschien nog wel belangrijker ik voelde me er veel fitter bij. Ik had dan ook vooral baat bij de NRG tabletten.

Dat je geen honger hebt tussendoor is niet waar hoor, je lichaam moet echt wel wennen aan deze nieuwe voeding, zeker als je gewend bent tussendoor veel te snaaien

Grootste nadeel vind ik toch de prijs van herbalife, was die wat lager geweest had ik het nu zeker weer gebruikt, maar de prijs houdt mij echt tegen!!

maffe_moses

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 21:29

Een goede vriendin van mij gebruikte dat en viel erg veel af! goed spul dus!

MirZam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 07:49

Meningen lopen dus erg uiteen..
Ik ben wel benieuwd wat ht kost..
Toch jammer dat de meningen verdeeld zijn. Al nu iedereen had gezengd niet doen.. of wel doen..
Je zou zeggen je kan het toch proberen, maar als je dan aankomt als je stopt.. Dat willik ook weer niet..

Tuhan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 07:55

ik heb 5 mei een afspraak met iemand van herbalife. afgelopen vrijdagavond hem ik al hun verzorgingsproducten voor je gezicht geprobeert echt heerlijk !!!!

MirZam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 08:01

Ow hou me even op de hoogte!!!

Lientje1

Re: Iemand ervaring met herbalife?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 08:09

No, ze stonden bij ons op de markt een keer met die troep en dan kon je je gewicht testen. Ik had te weinig vet in mijn bloed (of zo iets) maar gelukkig hadden ze daar van herbalife hele handige shakes voor... Nee dank je.
Als je te zwaar bent hebben ze shakes om af te vallen, als je te licht bent hebben ze shakes om aan te komen en als je precies op goed gewicht bent, hebben ze vast ook wel shakes om dat zo te houden. Afzetterij!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:37

Moeder van mijn ex was er héél tevreden over. Die is er ook echt veel beter uit gaan zien enzo.

Ik zelf heb alleen ervaring met de cremepjes enzo van Herbalife en daar ben ik minder enthousiast over. Maar ik ben tot nu toe over maar één dagcreme wél enthousiast

MirZam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 09:39

Ja daar ben ik het wel mee eens, ze zullen overal wel wat voor, maar toch lijtk het me wat.. ook omdat ik mensen ken in de direct omgeving die er echt hele goede ervaringen mee hebben.. en geen hongergevoel meer en fitter!!

maja.. ff afwachten nog maar..

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 10:22

geldt voor alle dieeten, je valt af, met die dingen, Ja dat is gewoon zo. Maar zodra jij stopt met die spullen, komen jou kilo,s er hup weer aan, met een extra!! En als het echt allemaal zo goed zou helpen, waarom lopen er dan toch nog te dikke mensen rond!!

kekaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 11:40

mijn ouders zijn beiden heel erg veel afgevallen met herbalife,
zeer tevreden dus!
onderwijl ze aan het afvallen gingen, hebben ze hun levensstijl ook aangepast, ze zijn gaan sporten en gezonder gaan eten, beetje bij beetje hebben ze de herbalife weer vaarwel gezegd en er is geen grammetje weer aangekomen hoor!

mijn broer is iemand die dus veel te licht is, hij heeft de proteineshakes genomen van herbalife en is daar ook erg blij mee, niet dat hij vet is nu maar in ieder geval niet meer vel over been.

ikzelf heb natuurlijk ook het een en ander geprobeerd, ik heb de shakes genomen en vitaminepillen na mijn bevalling en had daar ook wel baat bij ! ben niet aangekomen of afgevallen daardoor maar in de periode na de bevalling is het natuurlijk wel heel belangrijk dat je alle vitamines en mineralen binnenkrijgt die je nodig hebt, nou dat lukte zo !

dus wat ons betreft: positief !

het enige nadeel is dat het idd schreeuwend duur is!