Ik heb ook een abbonement op een koortslip;
KisSs_Girl schreef:Tandenpasta!!
Echt,ik heb er vaak last van,en als je er voor het slapen gaan tandenpasta op doet is hij zo weg
Absoluut niet doen!!
In tandpasta zitten allerlei sterke stoffen die erg slecht zijn voor je huis, vooral voor de dunnen huid van je lippen!!
het krijgen van een koortslip heeft inderdaad te maken met je weerstand, ongesteldheid, weinig slaap, stress, slecht eet ritme etc.
ook al hou je je lippen goed vet, dat maakt niets uit; het heeft met je weerstand te maken
ikzelf voel het altijd al als ie bijna nog niet zichtbaar is, begin dan onmiddelijk al een gek te smeren en hoop dattie binnen twee dagen over is, Ook heeft mij apotheek een hele goede zalf tegen een koortslip, werkt bij mij efectiever dan zovirax.
ik probeer dat blaasje altijd kapot te drukken, want zo gauw dat vocht eruit is droogt ie in. Ik weet trouwens niet of dat goed is hoor
tis ook niet de bedoeling dat je nu als een gek op je koortslip gaat hengsten, maar ik deed altijd vlak voor dat ik de zalf erop deed ff stevig drukken, zodat ie droog is en dan de zalf erop, bij mij werkt het goed, maar ik weet niet of het de juiste manier is hoor
veel succes en hopen dattie snel weg is
met zo´n lap tekst voel ik me trouwens nu echt een koortslip-nerd