Ik heb al een paar jaar een "uitsteeksel" zitten aan mijn anus. Het is gewoon een stuk vlees van mezelf wat daarzo zit.
Geen probleem zullen jullie denken, maar als ik naar de wc ben geweest is het echt een enorm karwei om alles schoon te krijgen. Ik zit vaak 20 minuten op de wc om alles schoon te krijgen daarzo, alles blijft achter dat vlees zitten (damn wat klinkt dit goor

Ik moet van achteren naar voor vegen waardoor ik vaak schimmelinfecties krijg aan mijn vagina.
Ik ben met de 100e schimmelinfectie naar de huisarts geweest en die zag dus mijn "uitsteeksel" hij vertelde me dat ik dit kon laten verwijderen bij de chirurg en ik kreeg een verwijskaart. Het is geen noodzaak zei hij maar het is een stuk makkelijker voor mij...
Nu dus mijn probleem; ik zie het écht niet zitten om met mijn blote gat op een operatietafel te gaan liggen met 2 zusters om me heen en de arts. Waarschijnlijk krijg ik gewoon plaatselijke verdoving en maak ik alles mee.
Daar zit ik ook erg mee. Wie al eens een verdovingsprik heeft gehad kan met me meepraten; die krengen doen ongelofelijk veel zeer. Moet ík die dan in mijn anus geduwd krijgen? mooi dus niet he!! Ik wil dit echt niet

Het is een probleem en ik wil graag van mijn "uitsteeksel" af. Maar om nou die hele plaatselijke verdoving te moeten ondergaan zie ik niet zo zitten... ten eerste dus vanwege die prik en ten tweede vanwege de schaamte. Oke, ik weet het, ze zien wel vaker blote konten maar tóch vind ik het erg.
Iemand die me kan opbeuren en vertellen wat ik nu moet doen? want ik weet het niet meer

Onder narcose of een lichte roes is ook weer gelijk zo wat... al kies ik daar 100× liever voor dan voor die verdoving!!
Wat zouden jullie in mijn plaats doen???