Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik zit nu in mijn eerste en echte relatie. Het houdt nu al ruim een jaar stand en we gaan volgend jaar samen wonen. Laat me lekker in mijn droomwereldje geloven
BounceBabe schreef:Nuchtere reactie maar ik hoop het ook echt voor je: hopelijk is het bij jou in 1 keer raak!

) dus ik blijf wel met den voetjes op den grond. Het is niet zo dat ik alleen maar alles door een roze bril zie. Ik zie de harde realiteit en dat bevalt me soms wel en soms niet
Welshcobfan schreef:Ik hou nog steeds vast aan de wareik zit nu in mijn eerste en echte relatie. Het houdt nu al ruim een jaar stand en we gaan volgend jaar samen wonen. Laat me lekker in mijn droomwereldje geloven
. Ik geloof wel in de ware en in het voor altijd bij elkaar (willen) blijven, als ik er niet in zou geloven dan zou ik toch liever alleen blijven omdat ik persoonlijk niet zou kiezen voor iets kortstondigs. Ik ben van mening dat je in een goede relatie (met de ware
) met elkaar mee verandert en dat je juist meer naar elkaar toe groeit... dus ik geloof iig wel dat een relatie je vormt en verandert, maar ik geloof dus ook dat je in een goede relatie min of meer met elkaar mee verandert en dat je dan samen zeg maar het zelfde pad kan blijven volgen. Merilyn schreef:Ik geloof ook in de ware, maar er zijn er ws een hele boel hahahaha en dat blik vol is ws aan de andere kant van de wereld gedropt in zee.
Mijn bf komt van de andere kant van de wereld en met hem voel ik me gewoon thuis waar ik ook ben. Ik kan het heel moeilijk omschrijven, maar sinds we elkaar kennen voel ik me kompleter en gelukkiger. We hebben de nodige obstakels op ons pad gehad (emigratie proces, van 1 inkomen ons hoofd boven water zien te houden etc) maar dergelijke obstakels lijken opeens maar heel klein als je van elkaar houdt.
nu zie ik dingen anders en 1 ding is zeker ik heb er heel erg van geleerd

) liep ik tegen mijn huidige vriend aan. Ik dacht leuk gezellig en mooi voor zolang als het duurde, maar ik kwam er heel snel achter dat het al veel dieper zat.

! rebeltje schreef:In de ware geloven.. ?? tuurlijk.. meer dan één hopelijk![]()
Er zullen vast wel een aantal mensen rondlopen waar je lange tijd, misschien wel een leven lang, gelukkig mee kan zijn. Maar ik denk niet dat dat maar 1 persoon is.
En daar voor, en daar tussen in, daar zullen best wat mindere relaties zijn. Soms zelfs vervelende relaties waardoor je je vertrouwen en hoop een beetje verliest. Maar ook dat bouw je weer op.
Ik denk dat je door iedere gebeurtenis in je leven veranderd. Dus ook door iedere goede of slechte relatie.
Ik stel mijzelf nl nu ook op een plaats binnen een relatie en vecht er ook voor als ik vind dat ik in het hoekje kom te zitten. Maar helemaal over de rooie als er bonje was, ben ik gelukkig niet meer.
maar hij weet zelf niet wat hij wou dat merk ik aan die jongen...vrijdag gezien geknuffelt enzo gepraat erover enc...alleen niet gezoent ofzo..wat we normaal wel zouden doen..hij was heel blij dat ik dr was en met heel blij bedoel ik ECHT BLIJ nja zondag heeft hij alles op alles gezet om af te spreken dus ook gedaan samen weer naar bios (hij betaalde) ennuh daar is toch weer wat gebeurt maar heb dr niet veel achter gezocht gewoon van nja tis gebeurt klaar dan...nu smst hij me zowiezo bijna dagelijks enzo en vandaag dus weer... hij moest me wat vertellen alweer..of ik vanavond bij hem langs kon komen als zijn ouders weg zijn mja ik kon pas laat want moest paardrijden dus...nouja uiteindelijk krabbelt hij terug dus had echt zoiets van ja kom nou heb ik ook het recht om het te weten hij en iemand warem niet helemaal eerlijk tegen mij geweest~!!! en dan zeggen nou laat maar ga maar lekker paardrijden enzo..haha kom nou.
maar tis wel weer een ervaring erbij haha...we zullen zien...
en huilen tja hoort er soms bij! hoe K*T het ook is...
Suzanne F. schreef:En ik geloof zeker in de ware, maar dan niet in de vorm dat alles perfect gaat maar wel in het feit dat je iemand op een toevallige manier tegen het lijf loopt en het lijkt als je hem al jaren kent, zo´n apart klik heb je er mee en het voelt alsof je de aanvulling op jezelf hebt ontmoet.