Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellebelletje schreef:Bedankt voor de lieve reacties!!
Ik heb een ontzettend lieve vriend, maar toch merk ik dat hij niets voor mij kan doen, en dat ik het echt zelf op moet lossen.
Ellebelletje schreef:Bedankt voor de lieve reacties!!
Ik heb een ontzettend lieve vriend, maar toch merk ik dat hij niets voor mij kan doen, en dat ik het echt zelf op moet lossen.
Citaat:Nu was mijn vraag aan degene die ook zijn gepest...hoe hebben jullie het kunnen verwerken en los kunnen laten?
Ik wil me heel graag neerleggen bij het feit dat dit is geweest...en gewoon vrede hebben met het feit dat ik een rotjeugd heb gehad.
Wie oh wie zou me hierin een stukje kunnen helpen/tips geven?
Welshcobfan schreef:Ellebelletje schreef:Bedankt voor de lieve reacties!!
Therapie?
Je wordt nooit gepest om je uiterlijk, om de manier hoe je omgaat met het gepest. Je gedrag is bepalend voor het al dan niet gepest worden.
Ellebelletje schreef:Nooit gepest worden om hoe je eruit ziet is niet altijd waar...de manier waarop je ermee omgaat wel!
Ik heb inderdaad niets terug durven doen, waardoor persterijen maar voort duurde...misschien als ik een keer flink mijn mond open had getrokken...maar om die stap te nemen moet je wel sterk in je schoenen staan!