Ik heb ook al geruime tijd last van kalknagels, toch zeker al een aantal jaar. In eerste instantie was dit alleen de grote teen van mijn rechtervoet, na verloop van tijd zijn nu ook de twee kleine teentjes aangetast. Ben er al een aantal keer voor naar de huisarts geweest, maar die zegt dat, zolang ik er geen echte problemen aan ondervind (pijn o.i.d.) hij er niets aan wil doen als het puur cosmetisch is. Want het middel dat hij me dan voor wil schrijven, Lamisil, geeft 1 op de 100.000 kans op een leveraandoening.
Nu is de voetschimmel zich ook aan het uitbreiden naar de onderkant van mijn voeten, ben dus weer regelmatig aan het smeren. Maar ik word ook een beetje gek van die kalknagels, het ziet er niet uit en als er op gestaan wordt doet het gruwelijk veel pijn. En aangezien ik regelmatig stijldans & een partner heb die nogal eens op mijn voeten staat...

Nou is mijn vraag: zijn er mensen die ervaring hebben met Lamisil? Heeft jullie arts je ook gewaarschuwd voor de kans op die aandoening of gewoon voorgeschreven? Moet je daadwerkelijk al je schoenen weggooien zoals ik heb gehoord? Ik ga sowieso binnenkort naar de HA maar hoop dat jullie me ook wat info kunnen geven! Heb al op internet gezocht enzo maar zoek met name persoonlijke ervaringen