Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Mijn ouders en vrienden weten dat als ik zou overlijden mijn organen gebruikt mogen worden, dus hoeft geen probleem te zijn dat ik dat niet heb laten registreren.
Anouar15 schreef:Citaat:Mijn ouders en vrienden weten dat als ik zou overlijden mijn organen gebruikt mogen worden, dus hoeft geen probleem te zijn dat ik dat niet heb laten registreren.
Ben ik het niet mee eens.
Transpaltatie moet vaak snel gebeuren, zeker bij bepaalde organen. Ben je geregistreed dan weten ze dat sneller omdat je in een systeem staat en je een pasje bij je hebt (is iig wel de bedoeling)
Stel dat je ouders en vrienden niet te bereiken zijn of het door de verwarring niet meer weten...
Shadow0 schreef:Climax, dat is echt niet waar hoor, dat zijn spookverhalen die verteld worden, maar zo werkt dat niet.
Ten eerste wordt er niet op voorhand gekeken of de organen matchen, ten tweede gaat het matchen van organen via een centraal systeem, de plaatselijke arts heeft daar dus niets mee te maken, weet niet bij wie het orgaan terecht kan komen en kan daar ook geen invloed op uitoefenen.
Anouar15 schreef:Citaat:Mijn ouders en vrienden weten dat als ik zou overlijden mijn organen gebruikt mogen worden, dus hoeft geen probleem te zijn dat ik dat niet heb laten registreren.
Ben ik het niet mee eens.
Transpaltatie moet vaak snel gebeuren, zeker bij bepaalde organen.
Ben je geregistreed dan weten ze dat sneller omdat je in een systeem staat en je een pasje bij je hebt
(is iig wel de bedoeling)
Stel dat je ouders en vrienden niet te bereiken zijn of het door de verwarring niet meer weten...