Na weer het ICSI traject gevolgd te hebben, hebben we vandaag de eerste echo gehad en ziet het er allemaal goed uit!
Ik ben uitgerekend voor 25 november van ons 2e kindje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hoe voel jij je?
xSwanHeart schreef:Gefeliciteerd allebei!
Eefsel, wat fijn dat de eerste echo goed was, dat lijkt me wel een opluchting na een toch wel spannend traject.
Grappig Autumn, wij zijn op exact dezelfde dag uitgerekend. Aanstaande vrijdag hebben wij de geslachtsecho, ben zo benieuwd!
Is het voor jou ook de eerste?
het is voor ons ook de eerste ja!
Eefsel2109 schreef:Wat leuk dat de eersten zich al melden in het topic![]()
Oh spannend en leuk de geslachtsecho Autumn! Heb je een voorgevoel?
En leuk xSwanHeart toevallig dat je tegelijk loopt met Autumn. Jij ook een voorgevoel voor het geslacht.
Gefeliciteerd Mayflower, bijzonder ook na ivf om zwanger te zijn. Hoe gaat het?
Ik voel me eigenlijk wel prima. Ik ben wel misselijk, maar niks in vergelijking tot vorige zwangerschap, toen lag ik met 8 weken zwangerschap al uitgedroogd in het ziekenhuis. Nu ben ik voornamelijk heel erg moe
hier ook veel vermoeidheid en misselijkheid.
Hoop wel dat de baby een beetje meewerkt, dat was bij de 13 weken-echo helemaal niet het geval. Daar hebben ze uiteindelijk ook niet alles kunnen zien en was de beste foto die we hebben meegekregen van de rechterarm
xSwanHeart schreef:Welkom en gefeliciteerd, _MG! Spannend hè, die eerste periode. Wacht je nu op de termijnecho?
Hier niet echt een heel sterk gevoel wat betreft het geslacht, al neig ik wel steeds meer naar een jongetje. We gaan het zien vanmiddag!Hoop wel dat de baby een beetje meewerkt, dat was bij de 13 weken-echo helemaal niet het geval. Daar hebben ze uiteindelijk ook niet alles kunnen zien en was de beste foto die we hebben meegekregen van de rechterarm
Autumnn schreef:Eefsel2109 schreef:Wat leuk dat de eersten zich al melden in het topic![]()
Oh spannend en leuk de geslachtsecho Autumn! Heb je een voorgevoel?
En leuk xSwanHeart toevallig dat je tegelijk loopt met Autumn. Jij ook een voorgevoel voor het geslacht.
Gefeliciteerd Mayflower, bijzonder ook na ivf om zwanger te zijn. Hoe gaat het?
Ik voel me eigenlijk wel prima. Ik ben wel misselijk, maar niks in vergelijking tot vorige zwangerschap, toen lag ik met 8 weken zwangerschap al uitgedroogd in het ziekenhuis. Nu ben ik voornamelijk heel erg moe
Wat vervelend van die misselijkheid en vermoeidheid, hopelijk wordt het snel minder!
Ik heb een sterk voorgevoel dat we een jongetje krijgen![]()

_MG schreef:Heel Spannend xSwanheart!
De termijnecho hebben we 6 mei. We hadden vakantie geboekt 25 april tm 5 mei, dus we zitten wat krap naar achter gepland met de termijnecho.
Autumnn schreef:xSwanHeart schreef:Welkom en gefeliciteerd, _MG! Spannend hè, die eerste periode. Wacht je nu op de termijnecho?
Hier niet echt een heel sterk gevoel wat betreft het geslacht, al neig ik wel steeds meer naar een jongetje. We gaan het zien vanmiddag!Hoop wel dat de baby een beetje meewerkt, dat was bij de 13 weken-echo helemaal niet het geval. Daar hebben ze uiteindelijk ook niet alles kunnen zien en was de beste foto die we hebben meegekregen van de rechterarm
Wat spannend, veel plezier! Gaan jullie een gender-reveal doen?
Welkom en gefeliciteerd aan alle nieuwe!
Wij hebben net weer het hartje gehoord bij de verloskundige, alles zag- en klonk ook goed![]()
Hebben jullie ook allemaal (eigen) paarden? Hoe gaan jullie dat doen straks?
Vind het helemaal leuk. En daarnaast ook echt even goed naar ons kindje kunnen kijken. Hij lag heerlijk te duimen, echt zo fijn om te zien
Voelt alsof de 13 weken-echo weer een beetje is goedgemaakt.
heb wel een verzorger voor als het niet meer gaat/goed voelt (en natuurlijk ook voor daarna).
fijn dat alles goed is!
)
_MG schreef:Gefeliciteerd Swanheart! Wat fijn dat ook alles goed is met de kleine![]()
Vandaag ben ik tien weken, mijn man en ik zijn elke zondagochtend in bed enthousiast om te zien welk fruit het deze week is. We hebben vandaag de aardbei unlocked![]()
Lukt het jullie nog om in het dagelijks leven alles te doen? Werk, huishouden bijvoorbeeld?
xSwanHeart schreef:Hier gaat het ook nog prima qua werk, huishouden, etc. Maar heb ook erg weinig last van klachten, af en toe twijfel ik bijna of ik wel zwanger ben![]()
Hoe is de echo gegaan, Autumn? Liet de kleine zich een beetje zien?
ben helemaal in de zevende hemel!
(ik had namelijk toch wel een lichte voorkeur haha)
) dus het geslacht was heel goed te zien. xSwanHeart schreef:Hier gaat het ook nog prima qua werk, huishouden, etc. Maar heb ook erg weinig last van klachten, af en toe twijfel ik bijna of ik wel zwanger ben![]()
Hoe is de echo gegaan, Autumn? Liet de kleine zich een beetje zien?
Maar ik merk nu bij week 19 dat ik veel slechter slaap (gewoon wakker liggen en niet meer in slaap komen) en dat ik daar vermoeider overdag van ben
ik ben 12+3 vandaag, 27 oktober uitgerekend van ons eerste kindje. Op zich een heel relaxt eerste trimester gehad, weinig kwaaltjes behalve wat vermoeidheid, maar hiervoor hebben we bij bijna 5w een miskraam gehad dus mentaal was het wel lastig soms. Net een hele mooie 13w echo gehad dus dat is een grote opluchting
we gaan nu op vakantie een weekje, en daarna vertellen aan familie! Leuk om elkaar een beetje te blijven volgen hier!
gefeliciteerd met de mooie echo’s en leuk al de eerste geslachtsecho’s
heerlijk die kleuterlogica.