Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
. Maat M moet ik voor naar Burgum, kan ook, als je dan een kleine bijdrage in de brandstof wilt doen
. Maar daar hebben ze minder voorraad van. Zeg maar wat je liever hebt. 
Lalidan schreef:Heeft Surhuisterveen toevallig nog? Want dan kan ik morgen wel eentje voor je halen.
Edit: maat L schijnt daar nog royaal voorradig te zijn, ik wil morgen wel eentje voor je halen. Maat M moet ik voor naar Burgum, kan ook, als je dan een kleine bijdrage in de brandstof wilt doen
. Maar daar hebben ze minder voorraad van. Zeg maar wat je liever hebt.

ik heb normaal maat l en de vorige kersttrui van vorigjaar was xl omdat de meeste truien te krap zijn. Maar die zat zo ruim.
Als je via een omweg er toch komt, krijg ik geen enkel filiaal nog waar hij nog aanwezig zou zijn, in welke maat dan ook.
Plaats je een foto als je hem hebt? Lalidan schreef:Toch blijft die online voorraad checken dan vreemd. Gisteravond had Surhuisterveen nog een royale voorraad, maar toen was de winkel dicht. En nu hebben ze niks meer? Dan klopt er van die voorraad ook niks..... Maar goed, je hebt er hoogstwaarschijnlijk eentje, waar Bokt al niet goed voor isPlaats je een foto als je hem hebt?