Bij één van mijn behandelingen heeft ze ook naar mijn kuiten gekeken omdat ik achillespees klachten had, en ze merkte op dat mijn kuiten enorm gespannen staan & dat dat dus blijkbaar niet zo is bij iedereen
. Daar heb ik opnieuw nog nooit problemen mee gehad. Oefeningen en stretches gekregen, niks is echt heel effectief. Ik voel niet snel pijn in die gespannen spieren en ik ben zeer mobiel... Altijd al geweest. Het lijkt zowat gewoon een raar iets te zijn aan mij. Maar een blokkade & een ontsteking nu doen wel pijn dus ik zou eens willen weten...
Wat écht werkt om hardnekkige spanning uit spieren te halen? Wat heeft voor bokkers geholpen?
Ik zal iemand in mijn buurt zoeken en hun dat zeggen, dan zullen ze zeker hun best doen, haha
Ik ben meteen wat beter als ik verlof heb voor meer dan een week. Dan voel ik het risico op blokkade afnemen, maar de fysio voelt nog steeds dat er veel spanning op mijn spieren staat. Ik weet niet wat ik daarvoor moet doen, misschien werken 1 van de opties hier wel.