Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Ik heb 600 als mijn lijf niet meewerkt, de ene keer valt het goed. Een andere keer word ik er ook wat duffig van. Maar kan het zijn als de pijn als minder wordt ervaren dat misschien als duffig wordt ervaren? Ik heb die reactie alleen als ik heel erge pijn heb. Meer dan normaal
Lalidan schreef:Ik viel vroeger ook in slaap van ibu, bij mij is het weggetrokken.
Pijnpoli kan je proberen, maar als zij met medicatie gaan komen, komen ze ook eerst met deze combinatie (of meestal diclofenac of naproxen ipv ibuprofen, dus als je deze bijwerkingen blijft krijgen, zou je kunnen switchen). Verder kan het ook best zijn dat je redelijk uitgeput bent door de langer periode met veel pijn. Als de pijn dan wat gedempt wordt, kom je er pas achter wat de impact daar eigenlijk van geweest is. Dus ik zou het even aankijken.
je geeft aan dat je tramadol en naproxen niet verdraag, slik je naast de paracetamol en ibu nog wat anders? Bijv magnesium of een ander supplement? Pijn is een lastig iets om onder controle te krijgen als de standaard pijnstillers niet werken.
maar ik ben vandaag voor het eerst wakker geworden zonder te willen janken.
Onali schreef:Dat kan je met morfinepleisters ook hebben.
Morfine is er juist bekend om dat ze suffig werken.
veneri schreef:Neem het 3x per dag tegelijk met 1000 paracetamol.
Lindsey_99 schreef:Wel eens ingesmeerd met Voltaren? Dat is ibuprofen wat lokaler werkt, dus dan wel de dosering ibu iets verminderen. En een paar keer per dag smeren.
veneri schreef:Lindsey_99 schreef:Wel eens ingesmeerd met Voltaren? Dat is ibuprofen wat lokaler werkt, dus dan wel de dosering ibu iets verminderen. En een paar keer per dag smeren.
Zeker geprobeerd,maar enorm gedoe omdat ik er niet goed bij kan.
Het helpt redelijk, maar heb dan best wel wat nodig en dat gaat de huid irriteren op den duur.