Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JorineV schreef:Waarom is vroeg wakker worden een probleem voor je? Merk je gedurende de dag dat je moe bent? Of vind je 5 uur 's ochtends gewoon een stom tijdstip om al wakker te zijn?
Als het dat laatste is, kan je inderdaad wat iemand al zei gewoon langzaam je bedtijd wat verlaten en kijken of je dan ook later wakker wordt. Of genieten van een gratis extra uurtje in je dag! Even sporten, alvast een wasje draaien of de groenten snijden voor je avondeten, bedenk het maar.

) ellepel schreef:Wat voor werk doe je dan en hoe laat begin je?
Als je om 12 uur erg moe bent is het misschien een idee om toch naar de huisarts te gaan en misschien een bloedonderzoek om te kijken of je misschien ergens tekort aan hebt.
Want dat kan natuurlijk ook,dat je daarom moe word
Dahlia85 schreef:Ook nu de tijd is verzet? Want dan zou je verwachten dat je interne klok de oude tijd zou aanhouden. Is er toch niet iets in je omgeving wat een geluid ofzo maakt op dit tijdstip?
Ook ik ben jaloers eigenlijk, bij mij houd het met 6uur slaap op
Yessy schreef:Dahlia85 schreef:Ook nu de tijd is verzet? Want dan zou je verwachten dat je interne klok de oude tijd zou aanhouden. Is er toch niet iets in je omgeving wat een geluid ofzo maakt op dit tijdstip?
Ook ik ben jaloers eigenlijk, bij mij houd het met 6uur slaap op
Dit inderdaad, was je vorige week om 6:00 wakker of houdt het wel verband met de rest van je dagritme? Want in dat laatste geval zou je het dus kunnen veranderen door alles een uurtje op te schuiven (waar mogelijk met werk).