Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EmptyWords schreef:Mijn vriend heeft allerlei snacks gehaald voor de airfryer en is mij steeds vanalles aan het aanbieden... deze afwijzen lukt op dit moment ook goed.
cissy schreef:EmptyWords schreef:Mijn vriend heeft allerlei snacks gehaald voor de airfryer en is mij steeds vanalles aan het aanbieden... deze afwijzen lukt op dit moment ook goed.
Ehm, hij weet toch dat je af wilt vallen?! Niet echt helpend dan van hem zeg!
Of test hij je wilskracht hiermee of zo?
Of wil hij toch stiekem zijn auto niet kwijt.
Je hebt hem hier hopelijk wel op geattendeerd, ik vind het niet kunnen om je vriendin zo te behandelen.

EmptyWords schreef:Afgelopen 2 dagen naar de dierentuin geweest. Lekker veel gelopen. Gister voor lunch een kleine wrap besteld.
Vandaag zin in frietjes, dus heel licht ontbeten zodat er ruimte was voor een hamburger en frietjes.
janderegelaa schreef:EmptyWords schreef:Afgelopen 2 dagen naar de dierentuin geweest. Lekker veel gelopen. Gister voor lunch een kleine wrap besteld.
Vandaag zin in frietjes, dus heel licht ontbeten zodat er ruimte was voor een hamburger en frietjes.
Sorry maar met deze mindset ga jij echt niet afvallen. Je duwt met een hamburger met friet makkelijk 1000 calorieën naar binnen. Je moet dat gewoon niet meer eten.
EmptyWords schreef:janderegelaa schreef:
Sorry maar met deze mindset ga jij echt niet afvallen. Je duwt met een hamburger met friet makkelijk 1000 calorieën naar binnen. Je moet dat gewoon niet meer eten.
Ik wil niet snel een hoop kilo's afvallen, ik wil mijn gewoontes aanpakken.
Ik ga niet mijn hele leven geen frietjes en een hamburger meer eten als ik een keer een dagje uitga.
Als ik dit iedere dag zou doen... ja, dan is dit inderdaad een hele slechte keuze.
Maar je leefstijl veranderen gaat niet over 1 dag of 1 maaltijd. En zoals gezegd, ik heb er rekening mee gehouden en naast alle stappen die je in een dierentuin zet, heb ik vanavond nog 2 uur bewogen.
Dus nee, ik voel me niet schuldig over een kleine side dish frietjes en een kipburger.
janderegelaa schreef:Tja, jij zegt: ik ga voor de 129831828e keer de strijd tegen lekkere trek aan. Die heb je nu al verloren….Empty Words.