Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moniek21 schreef:Wat super vervelend dat je hier last van hebt,
Ik moet de ogen van mijn dochter (10) druppelen .. zij doet haar ogen dicht, ik doe een druppel in beide ooghoeken, dan doen zij ze open en drukt dan haar vingers in haar ooghoeken tegen het tranen.
Werkt bij haar perfect.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, wij kregen deze methode door in het ziekenhuis.
office schreef:https://www.oogziekenhuis.nl/oogdruppelen
Je hoeft niet perse je hoofd naar achteren te doen .Gewoon in het gootje druppelen kan ook.
office schreef:Dat is niet raar iedereen heeft zo n ga weg bij mijn oog reflex.Dat leren lens dragers onderdrukken.
Anders probeer je in je ooghoek een druppel te laten vallen beter zo als helemaal niks in je oog toch ?
En dan goed knipperen dat het goed verspreid.

Saaams schreef:Heb je wel eens gekeken naar bijv een Eyot R?
Die gaat meer over het oog en komt minder dichtbij dat de druppelbril
[ Afbeelding ]
Siggislief schreef:office schreef:En als je in de spiegel kijkt terwijl je druppelt? Dat hielp mij met mijn lenzen in doen (toen ik doe pas had ).
Je zal er wel handiger in worden.Jeukende ogen is ook niks.
Kan ik ook nog altijd proberen.
thequeensmum schreef:Ik had eigenlijk aangenomen dat je dat wel deed. Ik druppel altijd met spiegel, denk dat ik het zonder niet eens zou kunnen
troi schreef:Klinkt bijna fobisch. Ik zou haast zeggen dat je met je fobie aan de slag moet. Net als mensen met verlammende spinnenangst..