Geen idee waar ik dit moet plaatsen, dus hier maar een poging
Ik ben chronisch ziek, ik kan niet meer werken, heb veel morphine en lig veel in bed.
Zodra het een beetje kan maak ik graag fotos, welke ik op pixieset zet, maar echt meerdere uren per week werken gaat niet.
Paardrijden is heel fijn voor de chronischepijnen, maar dan alleen t rijden, de energie om paard uit t land te halen, te poetsen en te zadelen is er dan weer niet...
Verder verveel ik me veel... zodra t kan ga ik naar de paardjes toe, zitten langs de bak om te kijken te knuffelen of fotos te maken.
Verder ben ik gek op.... leren, online opleidingen en cursussen, nu bezig met dieren photographie.
Maar ik heb gewoon geen voldoening .... wat kan ik doen ? Iemand een leuk idee?
Wat heb ik recent gedaan, maar was toch al snel de lol vanaf?
-kleurboeken voor volwassenen
-diament painting
-verven op nummer
-lezen
- een nitendo switch gekocht, ouderwets pokemon gespeeld! was echt wel weer heel leuk, maar toch wel snel uitgespeeld met een dag of 8...
Wie heeft er leuke ideen om te doen, t liefst vanuit bed maar in iedergeval van uit huis, wat niet te veel energie kost? Of leuke spellen voor 1 persoon?
Kom maar op met die leuke dingen!
Dankjulliewel!
Sorry voor de eventuele schrijffouten, ik woon ondertussen sinds tien jaar in frankrijk en schrijf niet zoveel nederlands meer
Mercii