jetm schreef:Heb je het idee dat je vooral fysiek (in je lichaam) of mentaal (in je hoofd) los mag laten ? En als het mentaal is (wat er altijd fysiek uit kan komen) wil je dan wel loslaten of wil je geholpen worden met het maken van keuzes ? Want alle opties loslaten is misschien ook niet de manier ...
Lichaam en geest/brein werken samen en zijn met met elkaar verbonden en er zijn dus meerdere ingangen mogelijk. Misschien kan je ook kijken naar "oefeningen" voor zelfregulatie.
Mentaal komt goed, een deel van de keuzes is inmiddels gemaakt en dat gaat allemaal orima. Geen grote drama ofzo, maar onder andere wel lang in spanning moeten wachten tot je iets hoort over een mogelijke koopwoning en tijdelijke tussenwoning. En dat slaat dus over op fysiek heb ik gemerkt.
Misschien bestaat het niet wat ik wil, maar het lijkt me een prettig idee dat als straks de rust in mijn volledig (of grotendeels) is teruggekeerd, dat ook lichamelijk nog dat extra zetje krijgt om het eruit te gooien.
Iedereen bedankt voor de tips! Een aantal klinken voor mij als ‘zo erg is het nou ook weer niet’ maar ik ga de verschillende opties eens goed bekijken.