Weet iemand toevallig een fysieke winkelketen waar je menstruatie zwemkleding kan kopen voor 12 jarige. Versturen is te laat voor dus hopelijk heeft iemand recent zoiets in de winkel gekocht. (Tampon wil ze niet) Decathlon is net te ver rijden.
ik zat een tijdje geleden met hetzelfde probleem voor mijn dochter en heb toen een broekje via marktplaats gevonden. Misschien is dat een optie
Niniane
Geplaatst: 14-08-25 15:06
Misschien dat je nog geluk hebt bij een ondergoedwinkel met Snuggs badkleding maar dat is wel echt een gok.
Als je echt geen tijd hebt om te bestellen, dan denk ik dat je dochter er niet aan ontkomt om een tampon te dragen. Maar kan me goed voorstellen dat ze dat als 12-jarige dus nog helemaal geen fijn idee vindt.
Heb je het echt vandaag nodig? Dat gaat moeilijk worden denk ik. Bij bol is het vandaag bestellen en morgen in huis. Is dat nog een optie?
Mijn toen 10 jarige kleindochter zat 2 jaar geleden met hetzelfde probleem. Toch een tampon geprobeerd, echt de kleinste, maar dat was geen succes. Wilde ze later ook niet meer. Succes met je zoektocht
Kan je niet voor nood een menstruatie onderbroek onder een bikinibroekje? Of is dat gek gedacht? Misschien kan dat niet hoor ivm geen ademing. Maar wellicht kan dit voor nood voor een keertje.
Britta31
Geplaatst: 14-08-25 17:56
Is er niet een bokker in je omgeving waar je een zwembroekje kan lenen?Vraag het ook eens in het “ik zoek, ik zoek, wie zoekt er mee“ topic.
Dank iedereen voor de opties. Ik heb nu inderdaad via Bol besteld en nu hopen dat de postbode het in de brievenbus doet voor we weg gaan. (Anders daar bij de vakantiebestemming gaan zoeken nog) 1 van Moodies besteld. Wel prijzig dus ik hoop dat het werkt en het de goede maat is. Ik had er echt niet bij na gedacht vorig was het nog niet nodig
Ik had dit probleem vroeger ook.. Uiteindelijk toch een tampon geprobeerd met een beetje vaseline erop om het makkelijk te maken en dat ging prima. Tampon nam gewoon goed op.
Ik vind tampons voor zulke jonge meiden eigenlijk not done
Jessix
Geplaatst: 15-08-25 21:51
Rivendell schreef:
Ik had er totaal geen probleem mee op die leeftijd. Maar de dochter van TS wel en daar gaat het nu om.
Daenerys
Geplaatst: 16-08-25 07:54
Rivendell schreef:
Dochter wilt dit ook niet? Maar waarom vind jij het not done?
Qimm
Geplaatst: 16-08-25 08:06
Jolliegirl schreef:
Ik had dit probleem vroeger ook.. Uiteindelijk toch een tampon geprobeerd met een beetje vaseline erop om het makkelijk te maken en dat ging prima. Tampon nam gewoon goed op.