Ik ben benieuwd naar ervaringen die mensen hebben met leerlingenvervoer. Ik denk dat hier misschien wel ouders zitten waarvan hun kind met de taxi naar school gaat? Of misschien ervaring met werken als chauffeur voor leerlingenvervoer? Ook nieuwsgierig of er nog verschil in kwaliteit zit tussen de bedrijven die dit aanbieden. Alle ervaringen zijn welkom, alhoewel ik ook wel benieuwd ben naar de wat meer positieve ervaringen, als deze er zijn. In het nieuws en dergelijke staat leerlingenvervoer niet al te best beschreven.
Ik ben aan het overwegen of werk als chauffeur leerlingenvervoer bij mij zou passen. Op dit moment werk ik als pakketbezorger, maar ik zou graag wat dankbaarder werk willen doen. Het lijkt me een heel mooi beroep. Maar voordat ik eraan begin, hoor ik graag ervaringen. Ik heb nu misschien een beetje een rooskleurig beeld met het idee hoe mooi het zou zijn om een vaste groep dagelijks rond te rijden, een band op te bouwen met de kinderen. Die fijne vaste chauffeur zijn waar de ouders en kinderen blij van worden, zeg maar

Zou dit mogelijk zijn, zou dit werkbaar zijn in de huidige omstandigheden van het leerlingenvervoer? Of is dat zo’n beetje een onmogelijke opgave?
Heel benieuwd naar alle ervaringen, en eventuele reacties van mensen die willen meedenken.