Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fudge schreef:Wat ontzettend naar voor je dochter! Ik hoop dat er is uitgelegd dat de pregabaline nooit op korte termijn gaat werken? Dit middel moet je ongeveer een week slikken en soms i.o.m. de arts ophogen alvorens het begint te werken. Dan nog is het afwachten of het voor je dochter werkzaam gaat zijn. Is eventueel na het weekend een nieuwe prik nog een optie?
Imaginaerum schreef:Amitriptyline heeft mij tweemaal flink geholpen bij zenuwpijn aan mijn onderste tandzenuw na kaakoperaties, zou dit nog een optie kunnen zijn? Spiegel opbouwen kan wel tot twee weken duren.
Fudge schreef:Wat ontzettend naar voor je dochter! Ik hoop dat er is uitgelegd dat de pregabaline nooit op korte termijn gaat werken? Dit middel moet je ongeveer een week slikken en soms i.o.m. de arts ophogen alvorens het begint te werken. Dan nog is het afwachten of het voor je dochter werkzaam gaat zijn. Is eventueel na het weekend een nieuwe prik nog een optie?
snorkel1986 schreef:Fudge schreef:Wat ontzettend naar voor je dochter! Ik hoop dat er is uitgelegd dat de pregabaline nooit op korte termijn gaat werken? Dit middel moet je ongeveer een week slikken en soms i.o.m. de arts ophogen alvorens het begint te werken. Dan nog is het afwachten of het voor je dochter werkzaam gaat zijn. Is eventueel na het weekend een nieuwe prik nog een optie?
Dit en bijwerkingen zijn niet erg minimaal en daarna afkicken is ook niet niks.... ( mij man heeft het gebruikt voor zijn rug.. ( nooit echt gewerkt..)