Ik wil echter geen andere functies. Geen belfunctie, geen sosknop en al helemaal geen games.
Ik heb geen iPhone dus een airtag valt af (die heb ik in het verleden gehad en beviel redelijk).
Wie oh wie kent een goed alternatief?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maeve schreef:Een familielid van ons kan precies zijn kat volgen via een app en zelfs een geluidje afspelen om hem te lokaliseren![]()
Die kat sprong een meter omhoog in het weiland toen zijn halsbandje ineens een geluidje maakte![]()
Ik weet even niet welk merk dit is, maar wellicht kan je die tag ook aan een lusje van de broek/veters vastmaken? Ik kan het eens navragen.
secricible schreef:One2track heb ik naar gekeken, maar ik vind videobellen, spraakberichtjes sturen en belfunctie niet nodig. Een sosknop prima maar de rest is vooral heel aantrekkelijk speelgoed voor hem en dat is precies niet wat ik zoek
Foaly schreef:Low tech oplossing maar een rugzak met een kindertuigje? Als je die gps nodig hebt, dan is ie immers al weg, een tuigje ziet er wat vreemd uit maar dan heb je hem wel steeds bij de hand.
https://www.babyplezier.nl/blog/post/ru ... ndertuigje
Dit idee
X2305 schreef:Ik ben heel tevreden over de Tractive voor honden… zeker in tegenstelling tot een AirTag omdat deze altijd zichtbaar is, maar dat is wel een flink ‘kastje’. Ik zou niet weten hoe ik dat bij mijn nichtjes bijvoorbeeld zou moeten bevestigen..