Charaz schreef:Niet zelf wat gaan proberen, eerst contact opnemen en overleggen met de wondverpleegkundige
Ik moest toch wel wat, anders zat alles in mijn kleding.
Maar ik ga direct morgen het ziekenhuis bellen.
snorkel1986 schreef:Gewoon bellen met de afdeling waar je geholpen bent of via huisartsen post die kant op
Ik ga morgen zeker bellen.
Petpa schreef:Met een wond die zoveel pijn doet zou ik geen seconde wachten en via de HAP / SEH antibiotica laten voorschrijven.
Het spoelen deed enorm veel pijn, nu als ik gewoon zit bijvoorbeeld voel ik niets. Als ik loop trekt het een klein beetje. Ga daar nu geen SEH/huisartsenpost voor bellen.
Als ik erg koorts zou krijgen bijvoorbeeld wel.
Sannens schreef:Waar zit de wond? En is het noodzakelijk om het af te dekken? Liever doe je dat niet met een ontstoken wond.
Op mijn been, net op/onder de knie.
Niet afdekken is geen optie.
Het wondvocht etc. trekt wel in het gaasje en in de eilandpleister gelukkig. Maar niet alles helaas, daarom wilde ik ook spoelen.
Marije_jiplover schreef:Ik zou dit ook wel een geval vinden om de spoedeisende hulp van het ziekenhuis te bellen waar je geopereerd bent, om er professioneel naar te laten kijken.
Ik denk dat het wel tot morgen kan wachten. SEH/HP is meer voor echt dringende zaken vind ik.
Wond is wel ontstoken maar doe als ik me rustig hou geen pijn.
Alleen spoelen is niet te doen.