Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestria schreef:Als ik het zo lees zit het probleem eigenlijk in de gehele rechter onderkant van je lichaam. Het lijkt er op dat je bepaalde spieren niet goed gebruikt waardoor er overbeharing plaatsvindt. Ik zou toch adviseren terug naar een goede! fysio. Die zou hier toch echt wel iets mee moeten kunnen.
Welke omgeving woon je? Als het toevallig bij mij in de regio is weet ik wel waar je terecht zou kunnen.
Herfstblad schreef:Ik ben na mijn knie blessure nog niet weer bij een speciaal geweest. Ik zit er wel over te denken om naar iets van een sport masseur te gaan.
office schreef:Je verhaal schreeuwt mij gewoon toe dat je orthopedische steunzolen nodig heb.Klinkt akelig maar is gewoon een zooltje voor in je schoenen.Je huisarts kan je wel door verwijzen.Ik had dezelfde klachten zonder zooltjes.
Herfstblad schreef:Zertab schreef:Zit er niet ergens iets vast waardoor je vanuit andere spieren gaan compenseren?
Was je ook al naar een fysiotherapeut geweest?
Ik ben na mijn knie blessure nog niet weer bij een speciaal geweest. Ik zit er wel over te denken om naar iets van een sport masseur te gaan.