Dus gisteren naar de Kruidvat en ik heb Bondi sands light/medium ingeslagen inclusief kruidvat handschoen.
Ik ga het zo proberen, maar dan wel eerst alleen op mijn benen. Hebben jullie nog tips? Do's and don'ts?
Want ik vind het wel spannend
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mocht je het nadat je het hebt afgespoeld te licht vinden dan kun je de volgende keer 2 laagjes doen. Insmeren, even laten drogen en nog een keer smeren, dan wordt het wat donkerder.

Earth schreef:Ja ik was van plan mijn benen helemaal te doen haha. Anders ziet het er idd vreemd uit
Ik heb deze:
[ Afbeelding ]
er is ook een express versie die binnen 1-3 uur afgespoeld kan worden, maar de gewone moet zo’n 8 uur blijven zitten. Ik slaap er gewoon mee, maar het geeft wel af aan je beddengoed. Gaat er wel zonder moeite uit in de was.
) ik deed het vroeger eens en was toen knal oranje met vlekken in mijn gezicht . Dus goed idee om eerst te testen

Ik draag sowieso niet zo lief lange broeken, maar dan van die luchtige dingen
(van bondi sands) ik doe het savonds, scheer mijn benen onder de douche, soms scrub ik wel soms niet, goed afdrogen en dan doe ik meteen diezelfde avond de tan aanbrengen. Ik laat het goed drogen en ga er daarna gewoon mee naar bed en laat het de hele nacht zitten. Sochtends is het dan altijd even schrikken hoe erg het nog doorkleurt vergeleken met hoe ik in bed ben gestapt. Dan ga ik sochtends weer onder de douche en spoelt er best veel weg. Dan 1 a 2 dagen loop ik een beetje voor schut omdat het echt heel erg gekleurd is, en dan douche ik weer en daarna voel ik me een week-1,5 week lang echt helemaal zelfverzekerd en sexy met mijn bruine benen. Na die 1,5 week is het zoveel gesleten dat ik aan de volgende ronde begin. Ik smeer mijn hele benen, billen en schaamstreek in, stop dan bij mijn buik op de scheiding tot waar mijn ondergoed komt zegmaar. Mijn buik armen en gezicht willen nog wel wat kleuren in de zon, mijn benen doen echt niet mee, dus vandaar dat ik ook alleen mijn benen kleur.
Ik heb dus alleen mn benen gedaan want de rest van mijn lichaam wordt wel nog bruin. Het is een subtiele tint, maar ik ben er wel blij mee. Misschien in de zomer een tint donkerder, dan kan ik deze altijd 2 keer doen.