Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Maar draag vooral waar jij je lekker in voelt en comfortabel in sport.
miereneter schreef:Supergoed dat je beter voor jezelf gaat zorgen! Omschrijf jezelf alsjeblieft niet als 'speklap', je bent een mens als alle anderen, een vetrol meer of minder maakt je niet minder waar(ig). Ook dat hoort bij 'aan jezelf werken': jezelf graag zien. Ik weet uit ervaring dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan, maar het is wel echt belangrijk.
Storm schreef:Gemiddelde NL vrouw heeft maat 42. 44 is geen speklap.
laura1987 schreef:Allereerst bedankt voor alle tips en lieve woorden.
Duhelo en marlindarooz jullie begrijpen hem![]()
Ik noemde mijn overleden hond ook altijd liefkozend speklap als hij iets te zwaar was, dus vond dit wel een goede om zo geen maatje 34 tips te krijgen.
Tot vorige maand liep ik elke dag 10 km met mijn hond. Hem heb ik altijd 2 beloftes gedaan, dat ik hem nooit zal laten lijden en hij ten alle tijden moest kunnen blijven rennen en spelen omdat hij daar echt gelukkig van werd. Helaas heb ik deze belofte moeten houden en dus met heeeeeel veeeeeel pijn in mijn hart afscheid van hem moeten nemen.
De tweede belofte was dat als hij er niet meer zou zijn ik mezelf meer aan het werk zou gaan zetten en naar de sportschool zou gaan. ( Omdat ik nu veeeeeel tijd over heb) Deze belofte moet ik nu na 1,5 maand ook waar gaan maken van mezelf.
Nog een stok achter de deur is dat ik pas een filmpje zag. Je rookt niet omdat je lang van je kind wil genieten, je drinkt niet omdat je lang bij je kind wil zijn, maar waarom eet je dan wel zo slecht was waar het op neer kwam.
Ik ben verder overal stevig. Heb flinke benen, dikke billen, een mommy Tommy ( liefkozend genoemd) en flinke borsten. Een stevigere legging en wijd shirt is denk ik wat het gaat worden. ( Merknamen zijn heeeel welkom).
Ik wil namelijk zowel cardio als krachttraining gaan doen en een wijde joggingbroek lijkt mij met bepaalde krachtoefeningen misschien niet zo handig.
Midoy schreef:Ik heb een grotere maat en ben erg tevreden over de leggings van Gymshark, Stronger en banketstaaf.
Het fijne van een legging is dat ik ze hoog sluiten (tot over/halverwege m’n buik). En dat als ik dan m’n armen omhoog strek voor een oefening en m’n shirt daarbij omhoog kruipt niemand m’n blote buik ziet. Ook ik niet![]()
Qua shirts (Nike, Gymskark) hou ik van die dry fit achtige stoffen.