Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liess__ schreef:Ik had ook altijd veel last van dagelijks hoofdpijn en zeer regelmatig migraine. Sinds 1,5 jaar laat ik botox spuiten bij de neuroloog, sindsdien geen enkele keer meer migraine gehad. Soms zodra de botox begint uit de werken krijg ik dan weer licht hoofdpijn.
Mijn arts had het ook over een operatie, waarbij ze een zenuw doorsnijden die regelmatig migraine kan veroorzaken. Resultaten schijnen goed te zijn, maar ik durf het (nog) niet aan.
Hutcherson schreef:Een soort migraine masker met verkoeling erin die over je ogen en hoofd gaat. Heerlijk. En ze zeggen voeten in warm water en koeling in je nek. En je kunt de ruimte tussen je duim en wijsvinger (dat flubbertje huid) daar je nagel in zetten en dit 'masseren'.
Koekie73 schreef:Jasmijn, heb jij al een CGRP remmer geprobeerd via neurologie? Voor mij maakt dat zoveel verschil, dat ik weer 36u kan werken.
Jasmijn schreef:TPA ken ik nog niet, ga ik opzoeken.
Waar zit die mevrouw van de piercings?
Want ik heb geen vervoer en gee b buschauffeur is blij van mij in de bus.
Amber_anne schreef:Elke goede piercer kan een daith piercing zetten dus als je daar niet in de buurt zit kan je het bij een shop in de buurt doen