Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koekeroekus schreef:Ik ben drie jaar terug van achter aangereden met als gevolg ook een whiplash.
Ik liep altijd al bij de chiropractor dus daar meteen heen gegaan. Heeft een hoop geholpen maar bleef een beetje een zeurend ongemak houden en had einde van de dag vaak echt de grootste moeite om mn hoofd boven mijn romp te houden.
Ook fysio geweest, hielp paar dagen maar verder niet. Later quasha geprobeerd. Dat hielp langer maar klachten kwamen toch altijd weer terug.
Vriendin raadde mij aan om eens naar een msk arts te gaan. Daar had zij hele goede ervaringen mee. Aangezien ik die klachten toch wel echt heel irritant vond de gok gewaagd.
In November geweest, er bleek geen wervel meer recht te staan. Twee weken rond gelopen als een oude oma met de gedachte, waar ben ik aan begonnen.
Maar sindsdien klachten vrij![]()
Ben er inmiddels ook achter hoeveel energie het me kostte die klachten elke dag. Voel me stukken beter en lig niet meer elke avond laveloos op de bank.
Dus ik zou zeker eens een msk arts proberen. Wil niet zeggen dat het voor iedereen werkt maar voor mij wel!
Freya6 schreef:Koekeroekus schreef:Ik ben drie jaar terug van achter aangereden met als gevolg ook een whiplash.
Ik liep altijd al bij de chiropractor dus daar meteen heen gegaan. Heeft een hoop geholpen maar bleef een beetje een zeurend ongemak houden en had einde van de dag vaak echt de grootste moeite om mn hoofd boven mijn romp te houden.
Ook fysio geweest, hielp paar dagen maar verder niet. Later quasha geprobeerd. Dat hielp langer maar klachten kwamen toch altijd weer terug.
Vriendin raadde mij aan om eens naar een msk arts te gaan. Daar had zij hele goede ervaringen mee. Aangezien ik die klachten toch wel echt heel irritant vond de gok gewaagd.
In November geweest, er bleek geen wervel meer recht te staan. Twee weken rond gelopen als een oude oma met de gedachte, waar ben ik aan begonnen.
Maar sindsdien klachten vrij![]()
Ben er inmiddels ook achter hoeveel energie het me kostte die klachten elke dag. Voel me stukken beter en lig niet meer elke avond laveloos op de bank.
Dus ik zou zeker eens een msk arts proberen. Wil niet zeggen dat het voor iedereen werkt maar voor mij wel!
Klinkt goed! Wat is een msk arts?
Edit; gegoogled en ga meteen afspraak maken maandag
Ik herken dat uitgeteld zijn einde van de middag…
Ps heb je in die tijd wel gewoon gewerkt?
Freya6 schreef:Oh wow en na die behandeling is het over gegaan?
Ik heb twee maanden rust gehad en nu ik weer ga werken merk ik dat dat niet goed lukt, de pijn is te sterk na een paar uur.
Koekeroekus schreef:Freya6 schreef:Oh wow en na die behandeling is het over gegaan?
Ik heb twee maanden rust gehad en nu ik weer ga werken merk ik dat dat niet goed lukt, de pijn is te sterk na een paar uur.
Bij mij wel ja, maar reken jezelf niet meteen gezond hea! Iedereen reageert er anders op.
Dat ik klachtenvrij ben nu wil niet zeggen dat jij dat ook wordt.
Denk ik ook afhankelijk van de ernst van de whiplash. Die van mij was redelijk licht.
Freya6 schreef:Bij wie en hoe werd bij jullie een oficieele diagnose gesteld?
Deze is bij mij nu door fysio gesteld maar weet niet of dat officieel is, ik ga donderdag naar de huisarts terug.
Freya6 schreef:Hoi allemaal,
Maandag ga ik naar de msk arts, ben benieuwd of dat gaat helpen.
Ik merk vooral dat prikkels een probleem vormen, als ik iets heb gedaan moet ik daarna plat of een uur slapen.
Het ongeluk was eind november en ik vraag me af hoe lang dit gaat duren.
Bij wie en hoe werd bij jullie een oficieele diagnose gesteld?
Deze is bij mij nu door fysio gesteld maar weet niet of dat officieel is, ik ga donderdag naar de huisarts terug.