Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Die wine gums hebben de kiezen van mijn dochter gesloopt is gewoon troep.
Dorine92 schreef:Dit zal de nieuwe generatie wel zijn dan, maar hoezo "weigert groente en fruit te eten". Je krijgt toch vanzelf een keer honger? Ik voel me echt oud nu maar dit hoefden wij vroeger niet te proberen want we kregen echt niet iets anders ofzo
Dorine92 schreef:Dit zal de nieuwe generatie wel zijn dan, maar hoezo "weigert groente en fruit te eten". Je krijgt toch vanzelf een keer honger? Ik voel me echt oud nu maar dit hoefden wij vroeger niet te proberen want we kregen echt niet iets anders ofzo
wemkelover schreef:Dorine92 schreef:Dit zal de nieuwe generatie wel zijn dan, maar hoezo "weigert groente en fruit te eten". Je krijgt toch vanzelf een keer honger? Ik voel me echt oud nu maar dit hoefden wij vroeger niet te proberen want we kregen echt niet iets anders ofzo
Nou ben ik wel benieuwd... de dingen die jou gedwongen werden om te eten, eet je die nu wel? Lust je het nu?
Ik werd vis gedwongen te eten, ik gruwelde daarvan en ik eet het nog steeds niet. Ik moest spinazie eten, ondanks dat ik er echt ziek van werd, buikpijn en twee uur daarna overgeven. Ik eet het sporadisch.
Het dwingen heeft niet echt geholpen.
Dorine92 schreef:Wb de andere reacties...
Ik ken geen enkele diersoort die zijn natuurlijke voeding niet wil eten, dus hoezo een mens wel? Ik vind dat op zijn minst een heel vreemd fenomeen, en het lijkt me een beetje een eerste wereldprobleem. Zie je het al voor je dat er bij 1 of andere inheemse stam een kind zegt nou mam sorry maar dit ga ik niet eten, ik lust het niet