Ik heb in 2018 mijn rug gebroken gehad op 2 plekken en daarbij ook op 2 plekken een hernia cadeau gekregen. Vóór die tijd was ik 'rugpatient', maar daarna is het helemaal drama geworden.
De breuken in mijn rug warens stabiel (gelukkig, want de ambulance weigerde me mee te nemen dus mijn moeder heeft mij zelf met de auto naar de SEH gereden).
Waarschijnlijk door de klap van de val, de stress van de situatie waar ik op dat moment al in zat en het matige herstel (en de monitoring daarop), heb ik volgens meerdere fysiotherapeuten en mensendiecktherapeuten een 'chronisch pijnsyndroom' ontwikkeld, oa door de mensendiecktherapeute die heeft bijgedrage aan de richtijn voor mensen onverklaarbare pijn/chronisch pijnsyndroom. Dat zou inhouden dat mijn hersenen pijnprikkels die nergens naar toe hoeven/geen functie hebben, door mijn lijf blijft sturen en ik dus dagelijks nog met heel veel pijn zit.
Mijn rug is het allerergst, maar ook andere gewrichten doen gezellig mee (ook daarom is er weleens de diagnose Ehlers Danlos genoemd, zeker ik ook de diagnose POTS heb.
Anyway, long story short

Ik zoek dus een massagemat/massagetool waarmee ik dagelijks even zelf de spieren in mijn rug kan losmaken. Ik zie vooral veel autostoelmodellen, ik weet niet of dat op de bank of op bed ook werkt ivm optimale drukverdeling. En dan zie ie ik nog die massageguns, maar daar ga ik allenwonende niks mee kunnen

Een tijd geleden hadden ze bij Lidl één die een vriendin van mij aangeschaft had en echt in de zevende hemel was daarmee, maar die is uit het assortiment voor zo ver ik kan zien..
- met warmte
- massage-elementen die behoorlijk intensief mogen masseren
- budget is max 50/60 euro
- geen voorkeur voor stekker of oplaadbaar
- geen temi/ali/dropshipping
- nekpijn is geen aandachtsgebied
- ook niet op zoek naar acupressuurmatjes
Misschien weten jullie iets dat ik nog niet gevonden heb in mijn zoektocht of wellicht zoek ik iets onmogelijks, alle input is welkom.