Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schaduwbokt schreef:Hi Tink en Elisa. Dank voor jullie reactie. We zijn al erg lang bij elkaar en naarmate we ouder worden, wordt het erger. Ik denk niet dat we hiervoor uit elkaar zouden gaan. Er is teveel goeds in de andere maanden.
Maar vitamine D heb ik eigenlijk helemaal over het hoofd gezien. Wel een paar keer ergens gezien, maar eigenlijk nooit gedacht dat dat ook echt zou kunnen helpen. Even snel gegoogled, is dat dan vit D3?
Schaduwbokt schreef:Hi Tink en Elisa. Dank voor jullie reactie. We zijn al erg lang bij elkaar en naarmate we ouder worden, wordt het erger. Ik denk niet dat we hiervoor uit elkaar zouden gaan. Er is teveel goeds in de andere maanden.
Maar vitamine D heb ik eigenlijk helemaal over het hoofd gezien. Wel een paar keer ergens gezien, maar eigenlijk nooit gedacht dat dat ook echt zou kunnen helpen. Even snel gegoogled, is dat dan vit D3?
Schaduwbokt schreef:Wauw, wat veel reacties. Dank!
Even een voorbeeldje van zo net. We zitten in onze eigen kamers maar op hoorafstand. Komt er met boze stem uit de andere kamer, "wat heb je nu weer allemaal met PayPal betaald? Nu staan we bijna rood. Je weet toch dat je eerst de rekening moet aanvullen."
Ik heb natuurlijk niets besteld. Maar ik weet al dat ik dat niet moet zeggen. Dus ik heb inmiddels geleerd met 'we' te praten. Dus ik denk hardop mee, wat 'we' besteld kunnen hebben. Uiteindelijk blijkt het natuurlijk dat mijn partner zelf dingen heeft gekocht. Maar de eerste zure discussie van de ochtend hebben we alweer gehad.
Ik kan overigens niet gaan zeggen, slik jij D3 maar tegen depressie. Ik zal zeggen dat we het gaan slikken voor botten. Niet gelogen. Maar of mijn partner dat wil doen, is de vraag ...