En je weet niet waar je allergisch voor bent?
Ben denk ik nu al 3-4 jaar misschien wel langer, ergens allergisch voor.
Maar op de dag van vandaag weet ik nog steeds niet waar voor.
Heb 2 huisartsen, en bij huisarts nr 2 heb ik al 2-3 x een bloedtest laten doen,
en daar kwam niks uit en ik zou ook niet allergisch zijn voor Huisstofmijt terwijl ik daar
aantal jaren geleden wel allergisch voor was maar dat stond niet meer op de test.
Ik heb in die 3-4 jaar tijd over een heel jaar tijd denk ik zeker 5-10 keer een jeuk aanval gehad.
Het is iedere keer weer anders, en de afgelopen tijd steeds hetzelfde.
Wat het nu vooral is..
» Galbulten over het hele gezicht, zichtbaar/voelbaar wangen/kaken en voorhoofd.
» Extreme jeuk wenkbrauwen/wangen en voorhoofd.
» Zo nu en dan jeuk in de ogen, neusbot gedeelte (waar je bril op leunt) en rot kuchje
Ik heb voor mijn allergie Levocetirizine voorgeschreven gekregen,
en nog een hormoonzalf om de jeuk te verlichten in het gezicht.
Ene huisarts zegt je krijgt geen doorverwijzing naar een arts in het ziekenhuis,
want je moet maar accepteren dat je allergisch bent en hier heb je pillen en een zalfje.
En ik moest zelf maar achter komen waar ik allergisch voor ben,
en dat weet ik tot vandaag nog steeds niet.
Afgelopen November moest ik sowieso naar de Huisarts maar dat naar Huisarts nr 1.
En deze heb ik ook nog gevraagd naar een doorverwijzing en die heb ik gekregen.
Het bedrijf heeft mij begin December opgebeld voor een afspraak, en mag eindelijk in Februari langs komen.
Kan je vertellen hoe blij ik ben, en wil gewoon hebben dat het zo snel mogelijk Februari is.
Ik heb deze maand al 2 x jeuk aanval gehad in het gezicht, denk net voor kerst 2 weken jeuk vrij geweest,
en zit nu al 4 dagen aan de allergiepillen en voor mijn gevoel helpt het voor geen flikker.
Zit hier met extreme jeuk in het gezicht, en krab mezelf zo wat kapot in het gezicht.
Was zo blij dat ik jeuk vrij was, en sinds Kerst zit ik weer met jeuk in het gezicht.
(Voelde voor kerst al lichtjes jeuk dus het is niet precies op Kerst echt begonnen, maar toen was wel op zijn hoogte punt)
Laat het maar snel Februari zijn...