Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Mijn man snurkt. Hij doet dit al minder dan eerst maar nog steeds is het bij tijd en wijlen een vrij irritant probleem. Hij is gestopt met drinken en dat scheelt al een stuk.
Nu zijn er vast wel meer bokkers die dit hebben gehad. Wat was jullie remedie?
cinniz123 schreef:Hier een partner die het heel extreem deed en bleek apneu te hebben maar helaas was een cpap geen oplossing voor hem.(wel lange tijd geprobeerd)
Uiteindelijk aan de wietolie gegaan en is het vele malen minder geworden alleen als hij bijv verkouden is of heeft gedronken kan ik hem wel achter het behang plakken.
Ze wilde toen ook nog een slaaponderzoek doen met hem nav zn wietdruppels maar hij wilde er niet aan meewerken omdat hij met die monitoring toch niet kan slapen.
Vroeger sliep ik continu met oordoppen in maar nu echt nog maar sporadisch.
Maar of thc een oplossing is waar je blij van wordt weet ik niet
Earth schreef:Haha ik kan als ik lig niet zo goed oordoppen verdragen helaas.
Wesseltje schreef:Werkt dat echt? Hier op maat gemaakte oordoppen, maar ik hoor het er gewoon doorheen.
Wat hier helpt is niet te kort voor het slapen gaan eten en niet op de rug liggen. Maar goed, alsnog zijn er nachten die vreselijk zijn.
Fokker321 schreef:cinniz123 schreef:Hier een partner die het heel extreem deed en bleek apneu te hebben maar helaas was een cpap geen oplossing voor hem.(wel lange tijd geprobeerd)
Uiteindelijk aan de wietolie gegaan en is het vele malen minder geworden alleen als hij bijv verkouden is of heeft gedronken kan ik hem wel achter het behang plakken.
Ze wilde toen ook nog een slaaponderzoek doen met hem nav zn wietdruppels maar hij wilde er niet aan meewerken omdat hij met die monitoring toch niet kan slapen.
Vroeger sliep ik continu met oordoppen in maar nu echt nog maar sporadisch.
Maar of thc een oplossing is waar je blij van wordt weet ik niet
Interessant van de wietolie. Hoeveel gebruikt hij en wanneer? Juist voor het slapen gaan?