Volgens mij was er nog geen topic voor zomer 2025.
Ik heb net de eerste echo gehad en alles was goed. Ik ben 7+4 vandaag en dit wordt ons tweede kindje.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandyy schreef:
Leuk een zomertopic, ik meld me ook!
Na een lange weg (3 jaar en 8 maanden) inclusief 2,5 jaar ziekenhuistraject en vroege miskramen ben ik nu zwanger van ons eerste kindje!Vandaag 9+2.
Ondertussen heb ik al drie echo’s gehad en voelt het vaak nog onwerkelijk en eng.
Annefleur200 hoe was je echo?
Mandyy schreef:Ondertussen heb ik al drie echo’s gehad en voelt het vaak nog onwerkelijk en eng.
Merileth schreef:Wat leuk iedereen die zich meldt!Mandyy schreef:Ondertussen heb ik al drie echo’s gehad en voelt het vaak nog onwerkelijk en eng.
Ik moet de eerste echo nog krijgen, maar het gevoel van onwerkelijk en eng herken ik wel ja.
Andere vraag, ik heb begrepen dat de eerste echo via de vagina gaat. Ik heb eigenlijk nooit onderzoeken daar gehad, en vind het dus heel spannend dat, heel bot gezegd, een compleet onbekende daar aan gaat zitten. Ik ben best gevoelig op aanrakingen (iets met overprikkeling), en kan het al heel slecht hebben als mijn man daar met zijn handen zit. Laat staan dus een onbekende. Hoe is dat voor jullie geweest? Hoe gaat dat een beetje in zijn werk?