Nou heb ik er vrij weinig last van, ik zorg natuurlijk wel dat ik waar mogelijk niet met de stoffen in aanraking kom, maar heel veel zijn niet te vermijden en heb ik ook weinig tot geen last van. Ik probeer wel zepen en dergelijke zo snel mogelijk af te spoelen en doe dat ook grondig.
Ik heb al jaren bij de overgang naar kouder weer jeuk en uitslag na het douchen. Inmiddels kan ik wel de link leggen waar dit mee te maken heeft, en ik ga nu misschien toch maar mijn geliefde Dove badschuim (waar ik in theorie ook niet tegen zou kunnen) vervangen voor iets hypoallergeens.
Maar, en dit klinkt echt heel verwend, maar ik zie er zo tegenop. Ik hou enorm van douchen en ben best zinnig met badschuim. Het moet veel schuimen, en een beetje dik en romig zijn. Zoals Dove dus. Maar ja, ik ben bang dat ik niet zoveel keus heb.
Gelukkig zitten er enorm veel mensen op bokt, misschien hebben jullie tips voor een fijne hypoallergene douchegel, shampoo en crèmespoeling? Voor ik veel geld uit geef aan iets wat totaal niet fijn is..