Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
troi schreef:Er worden flink wat rechtzaken voorbereid omdat ze uiteindelijk allemaal gaan lekken https://www.borstkanker.nl/nieuws/ook-v ... ten-lekken
https://clara-wichmann.nl/rechtszaak/co ... -allergan/
https://radar.avrotros.nl/artikel/gezon ... jaar-54190
Etc etc!
Ik zou er heel terughoudend mee zijn!
DDDara schreef:Ik heb mijn eerste 12 jaar gehad, Toen op tv kwam dat deze niet heel gezond waren heb ik ze later verwijderen en ben ik naar een nieuwer soort gegaan. Alles wordt uiteindelijk oud natuurlijk en je moet niet wachten tot die dingen echt vergaan. Maar als je er rekening mee houd dat je ze na 10 of 12 jaar vervangt sluit je ook al een heel groot deel van het risico uit.
Voor mij is en was het mijn beste aankoop ooit. Ik ben er echt super blij mee. En toen ze na 12 jaar verwijdert werden waren ze nog in perfecte staat niets mis mee maar je moet ze niet willen houden tot er wel wat mis mee gaat.
DDDara schreef:DDDara schreef:Ik heb mijn eerste 12 jaar gehad, Toen op tv kwam dat deze niet heel gezond waren heb ik ze later verwijderen en ben ik naar een nieuwer soort gegaan. Alles wordt uiteindelijk oud natuurlijk en je moet niet wachten tot die dingen echt vergaan. Maar als je er rekening mee houd dat je ze na 10 of 12 jaar vervangt sluit je ook al een heel groot deel van het risico uit.
Voor mij is en was het mijn beste aankoop ooit. Ik ben er echt super blij mee. En toen ze na 12 jaar verwijdert werden waren ze nog in perfecte staat niets mis mee maar je moet ze niet willen houden tot er wel wat mis mee gaat.
Als je geen idiote maat neemt heb je er echt geen last van bij het sporten (fitness 6x per week) de mijne passen ook nog prima in mijn bodyprotector en ik heb een D
Ook heb ik er 3 kinderen mee gehad en in totaal 4 jaar borstvoeding gegeven.
Lui_ schreef:Ik heb ze nu ruim 5 jaar. Van cup A naar een mooie C gegaan. Wel nadat ik 2 kinderen heb gekregen.
Had niks meer over namelijk. Heb er geen moment spijt van en ben er nog steeds heel blij mee.
De 1e week was ik echt bont en blauw en was het echt even pittig. Gedacht, dit komt nooit meer goed. Maar daarna ging het snel beter.
MyChoice schreef:Ik volg Wouter van der Pot op insta. Zijn resultaten zijn heel mooi! Zelf voorzien van een prima bos hout, maar mocht ik ooit iets aan mezelf willen laten doen, dan zou ik me op zijn wachtlijst zetten)
Bowo schreef:Zoek eens op DBIR. Wetenschappelijk gezien is geen bewijs voor implant illness.
Er is inderdaad een kans op kanker, echter is deze zeer klein (nog veel kleiner dan 1%)
Lichaamseigen kan, maar lipofilling is een lang traject. 50% van het ingespoten vet verdwijnt weer. Mogelijk heb je ook meerdere ingrepen nodig om tot voldoende resultaat te komen.
SansaS schreef:Er zijn tegenwoordig echt wel veel veiliger siliconen. Je leest vooral de horror verhalen natuurlijk en met name van de cosmetische ingrepen.
Maar besef je dat er ook heel wat reconstructies met siliconen worden gedaan bij vrouwen met borstkanker.