Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), maar ik denk echt dat het bij iedereen verschillend is. De een ziet de ander en denkt "met jou ga ik mijn leven delen", de ander voelt na maanden ineens vlinders.
vlinders had ik wel al zeker maar nog niet dat zekere gevoel dat dit hem echt was. Maar vrij snel had ik dit ook.

Dat had ik al veel eerder moeten doen. Hij ook. Maar, gewoonte, denk ik. Elkaar leren kennen (iemand leren kennen) was genoeg om te beseffen "mijn huidige relatie is dood". We hebben beide voor onszélf een punt achter die relaties gezet. Wel met interesse in elkaar, maar in de eerste plaats ieder voor zichzelf. En tot nu toe blijkt hij wel hét te zijn
Tuurlijk hebben wij ook wel eens een meningsverschil, en elk huishouden kent zijn ups & downs, maar we zijn nog steeds erg gelukkig met elkaar. Op naar ons decennium samen! germie schreef:Ik heb nog nooit liefde op het eerste gezicht gehad en ook nooit vlinders in m'n buik. Volgens veel beschrijvingen ben ik nog nooit verliefd geweest.
In mijn ogen moet iets groeien en als je je soulmate gevonden hebt is het goed. Of dat dan liefde is? Liefde gaat in ieder geval totaal niet over seks. Dat is echt het minst belangrijke in een relatie.
veel te gesloten en macho. Maar door z'n jeugd heeft hij heel lang een deel van zichzelf "verstopt" en toen hij eindelijk comfortabel genoeg was in onze vriendengroep en meer over zichzelf ging delen sloeg de vonk om. Nu wil ik niemand anders