Maar ik heb het blijkbaar al 2 maanden, alleen de huisarts kwam er nu pas achter.. ik heb alsmaar lopen smeren met crème tegen infecties, wat niks hielp, waardoor het nu is uitgebreid op mijn hele lichaam

Nu ik het weet kan ik er al helemaal niet meer van slapen (hoewel ik al veel slechte nachten heb gehad door de erge jeuk).
Maar morgen wil ik aan de slag met het wassen en schoonmaken van m'n (stoffen) spullen, maar waar begin ik? Ik heb stoffen tasjes, schoenen, natuurlijk al mijn kleding, een hele kapstok jassen, een vloerkleed, beddengoed, fleecekleed, de hoezen op de bank...
En ik heb nauwelijks ruimte in huis om m'n halve kledingkast op te hangen te drogen. Ik heb geen droger

Ook heb ik niemand om te helpen met de crème smeren. Maar ik ga vragen of ik misschien toch gelijk pillen mag gebruiken om die reden.
In elk geval.. op internet lees ik natuurlijk ook nog eens overal dat mensen er niet vanaf kwamen en er nog maanden mee zaten.. pff ik word er moedeloos van, de dagen en nachten zijn nu al haast niet uit te staan.
Zijn er ook ervaringen van mensen waarbij het wel succesvol was om er vanaf te komen? Hebben jullie de crème gebruikt of de pillen? En hebben jullie letterlijk elk stoffen object in je huis gewassen/gestofzuigd of alleen dingen die je recentelijk hebt aangeraakt/gebruikt?
Ik hoop echt dat ik er zsm vanaf kom