Ik word elke ochtend inmiddels wakker met enorme nekpijn. Soms zelfs midden in de nacht al. Vroeger nooit last van maar het lijkt momenteel steeds erger te worden.
Een aantal jaar terug mijn vreselijk oude kussen weg gedaan (was een stevig kussen geloof ik, maar inmiddels was daar niks meer van over) en een nieuwe (volgens mij geen goedkope ook) gekregen die je zelf naar voorkeur kunt vullen.
Nou bleef ik erbij vullen.. Elke keer leek het wel aardig maar zakte het geheel alsnog in of schuift de boel toch naar de kant waar ik niet op lig. Inmiddels zit alle vulling die mijn vriend van zijn kussen over had er ook in maar nog steeds is het niet hoog genoeg. Het is gewoon zacht en zit toch geen stevigheid in gedurende de nacht.
Ik ben trouwens echt een zijslaper bij inslapen maar wordt regelmatig ook wel wakker op mijn rug. Beetje half buik/zij komt ook voor. En ik vind het heerlijk om met mijn arm onder het kussen te liggen, maar dat is best onhandig. Slapende armen enzo..
Maar dan nu: er zijn 1001 kussens en ik heb werkelijk geen idee welke ik moet kopen. Bedragen maken me geen bal meer uit, ik wil van die nekpijn af. Ben er de laatste dagen echt moedeloos van aan het worden.
Mijn dank is dus groot voor ieder die een tip voor me heeft.